اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد کهگیلویه صورت گرفت

تجلیل از دانش‌آموزان مددجوی برگزیده کانون‌های اوقات فراغت کهگیلویه

خبرگزاری فارس: به همت کمیته امداد کهگیلویه از دانش‌آموزان مددجوی برگزیده کانون‌های اوقات فراغت کهگیلویه تجلیل شد.

تجلیل از دانش‌آموزان مددجوی برگزیده کانون‌های اوقات فراغت کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عنایت رحیمی‌نیا عصر دوشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس‌های کانون تابستانه کمیته امداد شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: کلاس‌های کانون تابستانی کمیته امداد کهگیلویه با حضور 150 نفر از دانش‌آموزان پسر و دختر زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان جهت پر کردن اوقات فراغت آن‌ها از اول تابستان آغاز شد.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه اضافه کرد: به منظور تقویت بنیه علمی و فکری دانش‌آموزان در این کانون کلاس‌های قرآن، زبان انگلیسی، کامپیوتر، آموزش مهارت‌های زندگی و اخلاق برگزار شد.

رحیمی‌نیا خاطرنشان کرد: برگزاری این کلاس‌ها گامی مثبت در راه شکوفایی و رشد تقویت بنیه علمی و فرهنگی دانش‌آموزان زیر پوشش خواهد بود و امیدواریم که دانش‌آموزان توانسته باشند بهره کافی را از این کلاس‌ها برده باشند.

وی افزود: تمام سعی ما این است که شرایط مناسب و ایده‌آلی را برای اوقات فراغت دانش‌آموزان زیر پوشش مهیا کنیم تا بتوانند از اوقات خود به بهترین نحو استفاده کنند.

رحیمی‌نیا استفاده از مربیان کارآمد و اساتید دانشگاه را یکی دیگر از امتیازات این کلاس‌ها عنوان کرد و بیان داشت: در این زمینه نیز سعی شد که از بهترین و مجرب‌ترین اساتید و مربیان استفاده شود تا دانش‌آموزان بهره بیشتری از این کلاس‌ها ببرند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه این برنامه‌ها در راستای برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد و برای استفاده بهینه دانش‌آموزان زیر پوشش از اوقات فراغت انجام می‌شود، اذعان کرد: باید سعی کنیم با اجرای برنامه‌های مدون و پربار برای دانش‌آموزان، جهت مثبت و صحیحی به فعالیت‌های آنها دهیم.

این مقام مسئول در کمیته امداد شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: والدین دانش‌آموزان باید برای اوقات فراغت فرزندان خود برنامه داشته باشند و نگذارند وقت و انرژی خود را به بطالت بگذرانند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول