اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بویین زهرا خبر داد

به کارگیری مربیان تخصصی شنا در مدارس

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا گفت: 35 مربی تخصصی آموزش طرح شنا در این شهرستان تاکنون جذب شده و در حال همکاری هستند.

به کارگیری مربیان تخصصی شنا در مدارس

مهدی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 35 مربی تخصصی آموزش شنا در مدارس این شهرستان مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: توسعه کانون‌های فرهنگی و ورزشی و نیز تجهیز مدارس به فناوری‌های نوین آموزشی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده این اداره برای آغاز سال تحصیلی جدید است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: کار‌کرد‌های ورزش در نشاط و سلامت جسم بسیار قابل توجه و چشم‌گیر است.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد از والدین این شهرستان از اجرای طرح آموزش شنا رضایت دارند، تصریح کرد: یک هزار دانش‌آموز مقطع سوم ابتدایی در این شهرستان تاکنون برای این طرح ثبت نام کرده‌اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا بیان کرد: مبارزه با تنبلی و سستی در دانش‌آموزان یکی از محور‌های اصلی در توسعه نظام آموزشی و پرورشی است.

زمانی خاطرنشان کرد: به هر میزان که با تلاش و برنامه دانش‌آموزان و نوجوانان را به سوی اتاق‌های فکر فرهنگی و ورزش‌های همگانی سوق دهیم، به همان میزان نیز جامعه پویا‌تر و فعال‌تر می‌شود.

وی بیان کرد: نشر کتب و ابزار مختلف برای دانش‌آموزان کنونی یکی از ضروریاتی است که باید به آن اهتمام ورزیده شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا ادامه داد: فضاسازی مناسب برای احیای فرهنگ قرآنی و آموزشی در مدارس باید به یک ضرورت مهم بدل شود.

زمانی با بیان اینکه شبیخون فرهنگی دشمنان بسیار جدی و حساس است، تصریح کرد: جنگ نرم مهم‌ترین دغدغه مسئولان نظام است و هر ساله اعتبارات ویژه‌ای برای مقابله با این تهاجم در کشور هزینه می‌شود.

وی ابراز کرد: ارز‌ش‌های دینی همان چیزی هستند که دشمنان در جنگ نرم در پی آن بوده و همه نوع ابزار و دسیسه‌های خویش را برای ضربه به این اصل مهم به کار می‌برند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول