اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بویین زهرا خبر داد

اعزام روحانیون به مدارس روستایی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پر‌ورش شهرستان بویین زهرا گفت: تاکنون بیش از 40 نفر از روحانیون و مبلغان مذهبی به مدارس روستایی این شهرستان اعزام شده‌اند.

اعزام روحانیون به مدارس روستایی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا مهدی زمانی صبح امروز در دیدار تعدادی از فرهنگیان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان بیش از 40 نفر از روحانیون و مبلغان دینی از سوی معاونت قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با برنامه‌ریزی و هماهنگی از پیش صورت گرفته به روستاها و مدارس شبانه‌روزی این شهرستان اعزام شدند، اظهار کرد: تا به امروز چندین دوره مسابقات مختلف قرآن کریم برای دانش‌آموزان این شهرستان در بخش‌های رامند، شال و دشتابی برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دانش‌آموزان پیام‌آوران اصلی فرهنگ و معرفت دینی هستند، افزود: ترویج اصول و مبانی قرآن کریم در مدارس اولویتی بسیار مهم و حیاتی است که وزارت آموزش و پرورش در طول سال‌های اخیر در حال پرداختن به آن است.

وی با بیان اینکه احیای فریضه‌های دینی سبب دوام و پایداری هرچه مضاعف‌تر مبانی و فرهنگ انقلاب اسلامی در بین جوانان نسل سومی و چهارمی کشور می‌شود، تصریح کرد: بهره‌برداری مطلوب و غنی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان و دانش‌آموزان لازم است که همواره به طور جدی پیگیری شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با اشاره به تلاش رسانه‌ای غرب برای سست کردن اعتقادات و عقاید شیعیان عنوان کرد: حضور حماسی و دندان‌شکن در جنگ نرم می‌تواند تمام شبیخون‌‌ها و نقشه‌های یکساله استکبار را از بین برده و نابود کند.

زمانی ادامه داد: در حال حاضر فعالیت‌های انجام شده در جامعه با میزان درخواست و نیاز مخاطبان همخوانی نداشته و در بسیاری موارد کم کارآمد بوده است.

وی اختصاص بودجه و اعتبار کافی برای اجرای طرح‌های ماندگار در حوزه فرهنگ و آموزش دینی را اساسی دانست و بیان کرد: دولت لازم است که نگاه و توجه خویش به عرصه‌های فرهنگی را افزایش دهد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: تا زمانی که با تلاش و کوشش در راستای جهاد فرهنگی همت کنیم قطعا دسیسه‌های ضد بشری استکبار نقش برآب می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول