اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بویین زهرا خبر داد

فعالیت 50 مربی تخصصی تربیت‌بدنی در مدارس بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا از فعالیت 50 مربی تخصصی تربیت‌بدنی در مدارس این شهرستان خبر داد.

فعالیت 50 مربی تخصصی تربیت‌بدنی در مدارس بویین زهرا

علی‌اصغر رجبی‌سگزآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به فعالیت بیش از 50 مربی تخصصی تربیت‌بدنی در این شهرستان اظهار کرد: طرح‌های تخصصی تربیت‌بدنی و بهداشت از جمله ایده‌های نو و ارزشمند آموزش و پرورش برای آینده‌سازی دانش‌آموزان‌ در مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا ادامه داد: مبارزه با سستی و بی‌نشاطی در مدارس و همچنین ایجاد انگیزه روحی و جمعی به دانش‌آموزان از اهداف اجرای چنین طرح‌هایی در مدارس و مجتمع‌های آموزشی در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه در بسیاری از مدارس هنوز فرصت کامل‌ به دانش‌آموز برای شکوفایی استعداد‌های فرهنگی و هنری خویش داده نشده است، عنوان کرد: امیدواریم که با اجرای طرح‌ها و ایده‌های نو در سیستم آموزش‌ و پرورش‌ کشور شاهد رونق بیشتر برنامه‌های پرورشی باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه شاخص فعالیت‌های فرهنگی توجه به امور معنوی و دینی است، تصریح کرد: باید همواره توجه به سیره عملی نماز، آموزه‌های متعالی اسلام و ائمه اطهار در زمره فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش قرار داشته باشد.

رجبی سگزآبادی ابراز کرد: مشارکت دادن دانش‌آموز در فعالیت‌های مدرسه و نگاه جامع به وی می‌تواند در اثر‌بخشی شاخصه‌های تعالی در مدارس مفید و ارزشمند باشد.

وی خاطرنشان کرد: تعلیم اسلامی و کمک به بینش روحی و دینی دانش‌آموز از اهداف بسیار مهم انقلاب اسلامی است که باید به صورت سراسری در مدارس نهادینه شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا بیان کرد: موفقیت برنامه‌های علمی به میزان توجه کردن به رویکرد قرآنی و دینی در مدارس بستگی دارد.

رجبی‌سگزآبادی ادامه داد: اصول و معیار‌های جامع در سیستم آموزش نوین بر این است که دانش‌آموز با درک و احساس خویش نسبت به فراگیری علوم اقدام کرده و به رشد و شکوفایی خویش بپردازد.

این مسئول اذعان کرد: باید با راهکار و برنامه‌های ارزشمند بتوان دانش‌آموز را به سوی برنامه‌های الهی سوق داد و سبب تحکیم مبانی اعتقادی در جامعه شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول