اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی قزوین:

رتبه دوم قزوین در جذب سرمایه‌گذاری خارجی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: قزوین رتبه دوم کشوری را در جذب سرمایه‌گذاری خارجی کسب کرده است.

رتبه دوم قزوین در جذب سرمایه‌گذاری خارجی

عبد‌القهار ناصحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار کرد: در هفت سال گذشته میزان بهره‌برداری از واحد‌های صنعتی رشد خوبی را تجربه کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: تعداد شهرک‌های صنعتی فعال در مجموعه استان قزوین پیش از آغاز سال 84 کمتر از 7 مجموعه بود که از ابتدای دولت نهم تاکنون به بیش از 16 شرکت و واحد ‌تولیدی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه نقاط مختلف این استان دارای نواحی صنعتی و ظرفیت‌های خوب برای پیشرفت صنعتی هستند، تصریح کرد: امیدواریم که با کمک‌ و حمایت‌های جدی‌تر مسئولان میزان توسعه شهرک‌ها افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به اجرای فاز‌های جدید در شهرک صنعتی آوج ادامه داد: اشتغال پایدار و جذب سرمایه‌گذاران اولویت بسیار مهم در این شهرک صنعتی دارای ظرفیت‌های بالا است.

ناصحی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی فعال حکیمه در شهر سگزآباد، نیکویه در شهرستان تاکستان، و نواحی صنعتی طارم الموت، دارای میزان شاخص رشد و تولید دو برابری هستند، عنوان کرد: در تلاشیم تا پایان سال جاری امکانات بیشتری را در اختیار سرمایه‌گذاران و عوامل تولید در این شهرک‌ها قرار دهیم.

وی اضافه کرد: پشتیبانی جدی مالی و اعتباری از شهرک‌های صنعتی موجب توسعه متوازن اقتصادی در کشور می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه شهر صنعتی البرز نیز در دستور کار توسعه قرار دارد، عنوان کرد: بنابر اعلام شرکت شهرک‌های صنعتی کشور استان قزوین دومین رتبه را در میزان سرمایه‌گذاری بخش خارجی در نواحی صنعتی دارد.

ناصحی ادامه داد: 17 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری خارجی در استان قزوین در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهر‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده میزان تولید شهرک‌های استان نیز در برنامه‌های بلند مدت افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: بیش از 15 هزار و 500 نفر نیز در شهرک‌های صنعتی قزوین مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول