اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار یک میلیارد تومان

تصفیه‌خانه و فاضلاب «شهرک روی» زنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: با اعتبار یک میلیارد تومان، تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک تخصصی روی زنجان افتتاح شد.

تصفیه‌خانه و فاضلاب «شهرک روی» زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اصحابی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک تخصصی روی زنجان، اظهار کرد: سیستم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی روی زنجان با اعتبار 600 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از سال گذشته آغاز شده است، افزود: این تصفیه‌خانه دارای ظرفیت 160 متر مکعب است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه این سیستم به صورت پکیج ارائه شده است، افزود: ایجاد تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی از زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه جمع‌آوری این شهرک 6 هزار و 200 متر است، افزود: شبکه جمع‌آوری فاضلاب این شهرک 90 واحد صنعتی را زیر پوشش قرار می‌دهد.

اصحابی با اشاره به اینکه شرکت تخصصی روی زنجان نیازمند فاضلاب صنعتی نیست، افزود: برای این مجموعه فاضلاب انسانی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث شبکه جمع‌آوری این مجموعه 361 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: در مجموع برای بهره‌برداری از تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک تخصصی روی زنجان یک میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه همه امکانات زیربنایی در این شهرک وجود دارد، افزود:‌ با اجرای سیستم فاضلاب مشکلات این بخش نیز حل شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم در این شهرک آماده شده است، خاطرنشان کرد: مشکلی برای اجرای سیستم فاضلاب وجود ندارد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول