اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر رشت:

تصفیه‌خانه فاضلاب رشت 20 درصد فاضلاب را جذب نکرد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: قرار بود با افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب رشت 20 درصد فاضلاب این شهر را جذب کند که اینگونه نشد.

تصفیه‌خانه فاضلاب رشت 20 درصد فاضلاب را جذب نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد محمودیان عصر یکشنبه در نشست مشترک با نمایندگان مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش فضای سبز در رشت اظهار کرد: سرانه فضای سبز رشت زیر سه متر بوده در حالی که این سرانه در اصفهان بالای 13 متر است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت مسئولان به ویژه 13 نماینده گیلان در مجلس افزود: در صورتی که وحدت بین نمایندگان و مسئولان وجود نداشته باشد هر کس نمی‌تواند در حیطه وظایف خود موفق عمل کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت سرانه کشاورزی استان را زیر 6 هزار و از مشکلات گیلان عنوان کرد و افزود: بیشتر کارخانه‌های استان تعطیل و نیمه تعطیل هستند و درآمد گردشگری گیلان صفر است.

این مسئول با اشاره به اینکه هتل‌های رشت در حال تخریب و یا بازسازی است، تصریح کرد: وجود گردشگر می‌تواند به استان رونق بخشد، اما اقدامی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

محمودیان با تصریح بر اینکه 13 نماینده گیلان می‌توانند هر لحظه یک وزیر مربوطه را زیر سئوال ببرند، ابراز کرد: نمایندگان استان باید متحد و برادر باشند و ما نیز در کنار  آنها خواهیم بود.

وی یکی از مشکلات کلان رشت را نبود کمربندی ذکر کرد و افزود: بار ترافیکی رشت بسیار وحشتناک است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ورود روزانه 5 هزار خودروی سنگین و یک‌هزار خودروی سواری در رشت را از مشکلات اساسی این شهر برشمرد و گفت: احداث کمربندی می‌تواند بار ترافیکی رشت را کاهش دهد.

وی پیگیری قطار شهری رشت، موضوع فاضلاب این شهر و... را از جمله موارد مورد تاکید نمایندگان مجلس قرار داد و متذکر شد: قرار بود با افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب رشت 20 درصد فاضلاب این شهر به تصفیه‌خانه برود که اینگونه نشد و در صورتی که اقدامی نشود فاجعه‌ای در زمینه فاضلاب رشت رخ می‌دهد.

محمودیان از نمایندگان مجلس خواست در امر فاضلاب رشت به صورت جدی ورود کنند و حریم‌های رودخانه‌های زرجوب و گوهررود این شهر را نجات دهند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول