اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان‌غربی صورت گرفت

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی در مهاباد

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از سومین تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی استان با حضور استاندار آذربایجان‌غربی آغاز شد.

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، استاندار آذربایجان‌غربی در این مراسم با بیان اینکه دولت هیچگاه خود را جدای از مردم ندانسته و خدمتگزاری به مردم را جزو افتخارات خود می‌داند، گفت: افتخار مسئولان نظام جمهوری اسلامی خدمتگزاری به مردم است .

وحید جلال‌زاده با بیان اینکه دولت تمام تلاش و توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته است، اضافه کرد: در دولت نهم و دهم فاصله بین مردم و مسئولان برداشته شده است.

جلال‌زاده تصریح کرد: اقشار مختلف مردم دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین روستاها نیز می‌توانند با وزرا، استاندار، فرماندار و مسئولان ادارات دیدار و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: رهبر معظم انقلاب یکی از مهم‌ترین امتیازات دولت را که افتخار بزرگی برای دولتمردان به شمار می‌رود اقدامات وسیع عمرانی در مناطق روستایی و محروم و ارتباط نزدیک دولت با مردم برشمردند.

وی اظهار کرد: خدمات دولت عدالت‌محور و اقدامات چند سال گذشته آن در ابعاد مختلف بر کسی پوشیده نیست.

جلال‌زاده با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصادی بزرگی همچون مجتمع پتروشیمی و راه‌آهن سراسری در مهاباد گفت: این شهرستان باید به نگین آذربایجان‌غربی تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی هم در آیین بهره‌برداری از این طرح گفت: این تصفیه‌خانه که در روستای گوگ تپه از توابع شهرستان مهاباد احداث شده دارای 2 هزار و 100 متر مکعب ظرفیت بوده و با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

رسول اکبری افزود: این تصفیه‌خانه قادر است یک هزار و 450 خانوار ساکن در این روستا را با جمعیت بالغ بر 7 هزار و 500 نفر زیر پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه سامانه به کار گرفته شده در این تصفیه‌خانه از نوع لاگن‌های هوازی و بی‌هوازی و نیزار بوده و دارای پنج واحد برکه تثبیت و یک واحد بستر لجن خشک است، خاطرنشان کرد: فاضلاب وارد شده به این مکان پس از تصفیه شدن با ظرفیت 25 لیتر بر ثانیه برای مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته و کاملا منطبق بر شاخص‌های زیست محیطی است.

اکبری گفت: در ساخت این تصفیه‌خانه که برای افق سال 1415 و با جمعیتی بالغ بر 15 هزار و 500 نفر طراحی شده از 25 کیلومتر شبکه جمع‌آوری و 2 هزار و 500 متر شبکه انتقال استفاده شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی برای دیدار با مردم مهاباد و شرکت در افتتاح چند طرح عمرانی به شهرستان مهاباد سفر کرده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول