اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بازگشایی مدارس صورت می‌گیرد

پاکسازی اطراف فضاهای آموزشی منطقه 20 از آسیب‌دیدگان اجتماعی

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 گفت: در راستای طرح استقبال از مهر، محیط اطراف مدارس و مراکز آموزشی از آسیب‌دیدگان اجتماعی پاکسازی می‌شود.

پاکسازی اطراف فضاهای آموزشی منطقه 20 از آسیب‌دیدگان اجتماعی

حبیب‌الله غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به این خبر اظهار داشت: به‌منظور ارتقای امنیت دانش‌‌آموزان، طرح پاکسازی اطراف مدارس و مراکز آموزشی از افراد آسیب‌دیده اجتماعی و سرنگ‌های آلوده در راستای طرح استقبال از مهر اجرا می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه در بازدیدهای میدانی، مدارس و مراکز آموزشی مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: طرح پاکسازی اطراف مدارس از 15 شهریور آغاز می‌شود و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

وی در پایان انتقال آموزش حقوق و تکالیف شهروندی به دانش‌آموزان را از مهم‌ترین اهداف طرح استقبال از مهر برشمرد و خاطرنشان کرد: اکران تبلیغات محیطی با مضامین آموزشی و تربیتی، توزیع اقلام آموزش شهروندی و کتابچه‌های آموزشی، اجرای تئاتر با موضوعات سلامت و آموزش شهروندی، توزیع سبد فرهنگی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت، برگزاری جشن بازگشایی مدارس، ارسال پیام تبریک، اهدای شاخه گل به مدارس و برپایی دوره‌های آموزشی سلامت‌محور از جمله برنامه‌های طرح مذکور است.

گفتنی است؛ همکاری شهرداری و آموزش و پرورش با هدف افزایش تعاملات میان بخشی دستگاه‌های مختلف مرتبط با مدیریت شهری در زمینه مسایل آموزشی و مراکز تحصیلی و آموزشی و ارتقای سطح خدمات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش‌آموزان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول