اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی:

ثبت قرار‌داد بازیکنان تیم شهرداری اراک آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: بازیکنان تیم فوتبال شهرداری اراک از امروز برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال مراجعه می‌کنند.

ثبت قرار‌داد بازیکنان تیم شهرداری اراک آغاز شد

غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بازیکنان تیم فوتبال لیگ دسته یک تا 15 شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال مراجعه کنند و بر این اساس طی تماس تلفنی مسئولان تیم شهرداری اراک با هیئت فوتبال کار ثبت قرارداد بازیکنان این تیم از امروز آغاز شد.

وی تصریح کرد: امید می‌رود تیم شهرداری اراک بتواند با جذب بازیکنان لایق و با انگیزه زمینه حضور در لیگ برتر را فراهم سازد.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی در ادامه از برگزاری یک دوره آموزشی مدیریت امور اداری فوتبال خبر داد و گفت: این دوره جمعه هفته جاری با حضور رؤسا، دبیران و نائب رؤسای هیئت فوتبال شهرهای مختلف استان در اراک برگزار می‌شود و رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در این دوره حضور خواهد داشت.

غفاری از حضور تیم فوتسال استان در مسابقات لیگ برتر فوتسال، لیگ دسته یک، دو و سه خبر داد و بیان داشت: اعزام تیم‌های فوتبال و فوتسال به مسابقات کشوری، اعزام تیم بانوان در کلاس‌های آموزشی و تقویت مدارس فوتبال از برنامه‌های مهم هیئت فوتبال است که با جدیت دنبال خواهند شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول