اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

رعایت اصول ایمنی در شهرداری شوشتر الزامی شد

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: رعایت اصول ایمنی معروف به HSC در شهرداری شوشتر الزامی شده است و با متخلفان از پرسنل و پیمانکاران شهرداری برخورد جدی می‌شود.

رعایت اصول ایمنی در شهرداری شوشتر الزامی شد

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: رعایت اصول ایمنی برای افزایش ضریب اطمینان در اجرای عملیات‌ها در سطح شهر الزامی شده است و به این دلیل با پرسنل و پیمانکار متخلف برخورد جدی می‌شود.

وی با اشاره به بخش فضای سبز شهرداری شوشتر افزود: در بخش فضای سبز شهرداری شوشتر بیشتر کارمندان با موتورسیکلت به محل کار خود می‌روند هر کس از باغبانان شهرداری که دارای کلاه ایمنی نباشد به شدت از طرف شهرداری تنبیه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری زباله در شهرداری شوشتر مکانیزه شده است، تأکید کرد: برداشت زباله در سطح شهر شوشتر کاملاً مکانیزه شده است و به پیمانکاری جدید تحویل شده و در صورت عدم رعایت اصول ایمنی، نداشتن دست‌کش، پوتین، لباس فرم و... در صورتی که پیمانکار در تهیه کوتاهی کرده باشد با پیمانکار و در غیر این صورت با کارگر متخلف برخوردی قاطع می‌شود و حتی در روزهای گذشته با اخراج برخی از کارگران شهرداری موافقت شده است.

دُر با تأکید بر اینکه برای افزایش ایمنی همشهریان نیز اقداماتی شده است، تأکید کرد: در شرایط کنونی شهر شوشتر بیمه شده است و هر حادثه‌ای که برای شهروندی در شوشتر روی دهد بیمه مقداری از این خسارت را پرداخت خواهد کرد.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی برای مرگ هر نفر در محدوده شهر بیمه تا 90 میلیون تومان پرداخت می‌کند و به این دلیل شهرداری گام اساسی برای افزایش ایمنی و خسارت به شهروندان شوشتری برداشته است.

شهر شوشتر با داشتن 107 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان قرار دارد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول