اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با فارس:

مردم منتظر شنیدن خبرهای خوشی درباره والیبال ورامین باشند

خبرگزاری فارس: سرمربی اسبق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: آمده‌ام تا 30 سال تجربه مربی‌گری خود را در اختیار مردم و جوانانی قرار دهم که از همشهری بودن با آنان افتخار می‌کنم.

مردم منتظر شنیدن خبرهای خوشی درباره والیبال ورامین باشند

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن اشاره به سوابق مردم ورامین در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم این شهرستان را پیشگام در عرصه دفاع از ولایت و مرجعیت دانست.

آیت‌الله محمودی الگوی خانواده من است

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در ادامه ضمن تجلیل از جایگاه علمی، سیاسی و اجتماعی آیت‌الله محمودی، وی را الگوی نیکویی برای خانواده خود دانست چرا که پدر و برادر کارخانه از روحانیون شهرستان ورامین هستند.

وی امام جمعه ورامین را مرکز و محور منطقه معرفی کرد و بیان داشت: همیشه و در طول دوران زندگی‌ام یکی از الگوهایی که برای من قابل ستایش بوده آیت‌الله محمودی است و من ایشان را از صمیم قلب دوست دارم.

کارخانه در ادامه خود را مرید روحانیت دانست و تاکید کرد: پدر و برادرم از روحانیون هستند و بنابراین پیوند من و خانواده‌ام با روحانیت عمیق و ناگسستنی است و موفقیت‌هایی که در طی دوران مربی‌گری خود کسب کرده‌ام را مرهون دعای روحانیت و خون شهدای 15 خرداد هستم.

می‌خواهم تجربه سی‌ساله خود را در اختیار همشهری‌هایم بگذارم

مربی اخلاق ورزش کشور در سال 86 عنوان کرد: با تشویق حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان و مسئول اداره ورزش و جوانان ورامین، آمده‌ام تا 30 سال تجربه مربی‌گری خود را در اختیار مردم و جوانانی قرار دهم که از همشهری بودن با آنان افتخار می‌کنم.

وی در پایان به مردم شهیدپرور ورامین نوید داد که در آینده‌ای نزدیک منتظر شنیدن خبرهای خوشی درباره ورزش شهرستان و به‌ویژه ورزش والیبال باشند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول