اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی تیم‌های برتر

مسابقات والیبال جام رمضان در اراک پایان یافت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان مرکزی از پایان مسابقات والیبال جام رمضان اراک با معرفی تیم‌های برتر خبر داد.

مسابقات والیبال جام رمضان در اراک پایان یافت

محمدرضا سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات جام رمضان شهرستان اراک امسال با حضور 32 تیم در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی تصریح کرد: امروز و در مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها در رده سنی نونهالان از بین 10 تیم شرکت‌کننده تیم‌های نیک‌نژاد، ربی الف و تیم مدرسه آریا به عنوان سه تیم برتر تجلیل شدند.

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز از بین هشت تیم شرکت‌کننده تیم نیک نژاد ب، مدرسه آریا و تیم ربی به عنوان سه تیم برتر این رده سنی موفق به دریافت جایزه شدند.

سمیعی افزود: در رده سنی جوانان تیم نیک‌نژاد الف و نیک نژاد ب به ترتیب به عنوان تیم‌های اول و دوم معرفی شدند، در رده سنی بزرگسالان نیز از بین 10 تیم حاضر در رقابت‌ها تیم راه و شهرسازی مرکزی اول شد، تیم نماینده استان قم در سکوی دوم ایستاد و تیم واگن پارس سوم شد.

به گفته وی در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها از کتاب تاریخچه والیبال در اراک با عنوان نگاهی به والیبال ایران وجهان به همت حسن سمیعی رونمایی شد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول