اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر

نخستین تمرین تیم والیبال کاله مازندران در آمل آغاز شد

خبرگزاری فارس: نخستین تمرین تیم والیبال کاله مازندران برای حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر آینده در سالن نشاط آمل آغاز شد.

نخستین تمرین تیم والیبال کاله مازندران در آمل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نخستین تمرین تیم والیبال کاله مازندران برای حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر آینده شامگاه دوشنبه در سالن نشاط آمل آغاز شد.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از والیبالیست‌های کشورمان در اردوی تیم‌های ملی حضور دارند ولی تیم‌های دیگر تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کردند تا از گردونه رقابت‌ها جا نمانند.

کاله مازندران که در این فصل تعدادی از بازیکنان ملی‌پوش خود را از دست داده و در مقابل بازیکنان جدیدی را هم به خدمت گرفته است از ساعت 18 عصر دوشنبه نخستین تمرین خود را برای آمادگی در لیگ برتر از سر گرفت و این تمرین به مدت دو ساعت به طول انجامید.

تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امسال کار سختی را برعهده دارد زیرا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به این رقابت‌ها می‌گذارد البته کاله در سه دوره حضور قبلی خود از این رقابت‌ها به همگان اثبات کرد که تیمی دست و پا بسته نیست و کسب دو رتبه سومی و یک عنوان قهرمانی در بین برترین‌های والیبال کشورمان خود موید این ادعا است.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در حاشیه نخستین تمرین تیم‌اش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: در نخستین تمرین خود کار را با شش بازیکن آغاز کردیم.

بهروز عطایی با اعلام اینکه در این تمرین عادل غلامی، عبدالرضا علیزاده، مهدی رنجبر، صابر نریمان‌نژاد، حمید جعفری و ابوالفضل قلی‌زاده حضور داشتند، گفت: شش بازیکن دیگر این تیم در اختیار تیم‌های ملی بزرگسالان، جوانان و نیروهای مسلح کشورمان قرار دارند.

وی با اعلام اینکه ستکویچ بازیکن ملی‌پوش و پاسور صربستانی کاله که به تازگی با این تیم قرارداد منعقد کرد نیز هفته آینده به جمع بازیکنان این تیم اضافه می‌شود، ادامه داد: برای فصل آینده حمزه زرینی، میلاد عبادی‌پور، رضا قراء و شهرام محمودی دیگر بازیکنانی هستند که با این تیم به توافق رسیده و قرارداد خود را با کاله تمدید کردند البته ابوالفضل قلی‌پور نیز از تیم والیبال کاله جوان به تیم بزرگسالان ملحق شد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در مورد تمرینات این تیم یادآور شد: در تمرینات ابتدای فصل بیشتر کار بدنی و بدنسازی مدنظر کادر فنی تیم است ولی در تمرینات این تیم علاوه بر کار بدنسازی به دنبال کار گروهی نیز هستیم تا با کامل شدن بازیکنان تمرینات منسجم‌تری داشته باشیم و والیبالیست‌های‌مان نیز به هماهنگی لازم دست پیدا کنند.

به گزارش فارس، تمرینات کاله مازندران از این پس از ساعت 18 در سالن ورزشی نشاط دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول