اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی والیبال ایران:

سایپا به دنبال کسب قهرمانی در لیگ برتر والیبال است

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی والیبال کشورمان گفت: سایپا در فصل جاری لیگ برتر والیبال به دنبال کسب قهرمانی است و من نیز برای رسیدن به این مقام با سایپا قرارداد بستم.

سایپا به دنبال کسب قهرمانی در لیگ برتر والیبال است

مسعود غلامی که به تازگی و با امضای قراردادی به باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز پیوسته است، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سایپا جزو تیم‌های صاحب سبک در والیبال ایران است و جایگاه بسیار خوبی در ایران و آسیا دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که با چه هدفی به این باشگاه پیوسته است؟ گفت: در فصل گذشته با تیم والیبال باریج اسانس کاشان با وجود فراز و نشیب‌های بسیاری که داشتیم، موفقیت‌هایی نیز به شخصه کسب کردم.

عضو تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشورمان ادامه داد: پس از پایان فصل پیشنهادهایی داشتم که در میان آنها پیشنهاد سایپا به دلیل شرایط حاکم بر باشگاه بهتر بود.

پیشرفت استان البرز در والیبال قابل کتمان نیست

غلامی گفت: هدف من کسب قهرمانی در لیگ برتر والیبال است و سایپا امسال با کادر فنی که دارد و بازیکنان خوبی که جذب کرده، شانس نخست قهرمانی است.

وی بیان داشت: بنابراین من با برنامه و آگاهی کامل به این باشگاه آمدم و امیدوارم بتوانیم به هدف نهایی خود دست‌یابیم.

عضو تیم ملی والیبال کشورمان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا استان البرز از نظر والیبال طی سال‌های گذشته پیشرفت محسوسی داشته؟ گفت: به طور کلی ما در یک دهه اخیر شاهد جهش والیبال بوده و امسال نیز تا یک قدمی المپیک پیش‌ رفتیم.

غلامی تاکید کرد: استان البرز نیز دارای زیرساخت‌های خوبی در رشته ورزشی والیبال است و شاهد هستیم که در این مدت پیشرفت‌های چشمگیری داشته که قابل کتمان نیست.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: سایپای البرز امسال بتواند با کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشورمان، به جایگاه اصلی خود دست‌ یافته و مشوق خوبی برای جوانان این استان باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول