اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 تا 19 شهریور ماه

همدان میزبان مسابقات والیبال دختر دانشگاه‌های پیام نور است

خبرگزاری فارس: نماینده اداره کل تربیت ‌بدنی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور گفت: 13 تا 19 شهریورماه مسابقات قهرمانی والیبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور کشور به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

همدان میزبان مسابقات والیبال دختر دانشگاه‌های پیام نور است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اعظم ترابی عصر امروز در نشست خبری مسابقات قهرمانی والیبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور اظهار کرد: اداره کل تربیت بدنی کشور بر مبنای سیاست‌های تعریف شده در سال 1390 با تغییر در مدیریت و رویکرد خود با انتخاب حمید قاسمی به عنوان مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور، سیاست‌ کلی و اساس شرح وظایف خود را تغییر داد و سند راهبردی ورزش پیام نور طراحی شد.

وی افزود: این سند بیانگر تمام اهداف کلی و جزئی برنامه ورزشی دانشگاه بود که بر اساس آن اداره کل تربیت‌ بدنی پیام‌نور وظیفه سیاست‌گذاری، حمایت و نظارت بر رویدادهای ورزشی را داراست.

نماینده اداره کل تربیت ‌بدنی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور خاطرنشان کرد: بر این اساس پروتکل‌های رویدادهای ورزشی طراحی شد تا همه فعالیت‌های ورزشی با حداکثر استفاده از منابع و بهره‌وری بسیار به همراه صرفه‌جویی در هزینه‌ها بتواند بهترین برنامه‌ها را در رسیدن به اهداف دارا باشد.

وی بیان کرد: در این سند تمام اقدامات عملیاتی ورزش پیام نور ابلاغ شده و پس از انجام بررسی‌ها و ارزیابی‌های به عمل آمده، تمام فرآیندهای ورزشی الگوسازی و فرمول‌بندی شد تا در سال‌های فرد مسابقات تک‌رشته‌ای قهرمان‌کشوری و در سال‌های زوج المپیاد درون‌دانشگاهی برگزار شود که در سال 92 نیز طراحی و اجرای این مسابقات در دستور کار قرار می‌گیرد.

ترابی ادامه داد: همدان میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال دختران سراسر کشور است و بیانگر این واقعیت است که همدان از پتانسیل‌های فراوانی در برگزاری و میزبانی این مسابقات برخوردار است.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی والیبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور همدان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ 13 تا 19 شهریورماه با شرکت 14 تیم و 420 شرکت‌کننده، بازیکن و سرپرست برگزار می‌شود.

نماینده اداره کل تربیت‌بدنی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور اذعان کرد: اعتبارات برگزاری این مسابقات با برآورد مالی انجام شده، تأمین و بخش اول آن واریز شده و بخش دوم نیز واریز می‌شود و با هیچ مشکلی در زمینه ارائه امکانات و خدمات رفاهی مواجه نیستیم.

مسئول کمیته اجرایی مسابقات نیز گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور تنها در بعد ورزشی نمی‌گنجد بلکه توجه به ابعاد فرهنگی این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است.

نرگس شکوهی افزود: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان استفاده از امکانات اسکان، تغذیه، سالن ورزشی و سالن کنفرانس به صورت متمرکز در این دانشگاه انجام و از وارد آمدن سختی‌های مربوط به ایاب و ذهاب و جابه جایی برای تیم‌های شرکت کننده در مسابقات کاسته می‌شود که در این میان معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد همکاری‌های بسیاری را در این زمینه انجام داده است.

مسئول کمیته اجرایی مسابقات خاطرنشان کرد: همدان مهد تاریخ و تمدن است و امید است تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به سلامت به استان وارد و خارج شده و شرایط مطلوبی را در همدان تجربه کنند چرا که پیام نور یک خانواده در سراسر کشور است.

وی بیان کرد: برگزاری مطلوب این مسابقات می‌تواند تأثیر بسزایی در کسب میزبانی المپیاد درون دانشگاهی سال 92 را برای همدان فراهم کند.

سرپرست فنی مسابقات نیز گفت: 10 داور بومی از شهرستان همدان، یک داور ملی از استان کردستان و دو داور بین‌المللی از تهران داوری این دوره از مسابقات را بر عهده دارند.

فاطمه زندی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر 24 تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در صورت عدم انصراف و یا افزایش در شب قرعه‌کشی در هشت گروه سه تیمی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول