اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود موافقت تلویحی قبلی

گیتی‌پسند هنوز برای شرکت در لیگ والیبال اعلام آمادگی نکرده است

خبرگزاری فارس: با وجود اینکه باشگاه گیتی‌پسند پیش‌تر از موافقت تلویحی خود برای شرکت در لیگ برتر والیبال خبر داده بود، هنوز برای حضور در مسابقات فصل جدید اعلام آمادگی نکرده است.

گیتی‌پسند هنوز برای شرکت در لیگ والیبال اعلام آمادگی نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهلت ارسال مدارک تیم‌های متقاضی شرکت در لیگ برتر والیبال روز 15 شهریور ماه به پایان می‌رسد اما هنوز باشگاه گیتی‌پسند مدارک خود را به فدراسیون ارائه نکرده است.

تیم والیبال گیتی‌پسند فصل گذشته برای نخستین بار در مسابقات لیگ برتر والیبال شرکت کرد تا پس از چهار سال والیبال اصفهان دوباره تیم لیگ برتری پیدا کند اما این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند.

چندی پیش مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در گفت‌وگو با فارس از حضور در فصل جدید لیگ برتر والیبال خبر داده بود.

به گفته علی طاهری این باشگاه قصد داشت تیم والیبال خود را با بودجه کمتری نسبت به سال گذشته راهی لیگ کرده و از بازیکنان بومی زیادی در ترکیب خود استفاده کند.

به گزارش فارس، با وجود اینکه قرار بود باشگاه‌ها تا تاریخ 11 شهریور مدارک کامل خود را برای ثبت‌نام در لیگ برتر سال 91 به سازمان لیگ تحویل دهند، اما با توجه به تعطیلات در روز 11 شهریور مهلت ثبت‌نام تا روز پانزدهم تمدید شد.

تاکنون هشت تیم شهرداری ارومیه، باریج اسانس، شهرداری تبریز، میزان مشهد، پیشگامان کویر، نوین کشاورز، کاله مازندران و جواهری گنبد برای حضور در فصل 91 لیگ ثبت‌نام کرده‌اند اما هنوز سایر تیم‌ها وضعیت شرکت یا عدم شرکت خود را مشخص نکرده‌اند.

گفته می‌شود در صورتی که این تیم‌ها در مهلت مقرر ثبت‌نام نکنند مسابقات امسال با همین هشت تیم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول