اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در اردوی تدارکاتی تونس

والیبالیست قمی به تیم ملی والیبال جوانان فرا خوانده شد

خبرگزاری فارس: والیبالیست قمی در راه کسب آمادگی تیم ملی والیبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی آماده‌سازی تونس فراخوانده شد.

والیبالیست قمی به تیم ملی والیبال جوانان فرا خوانده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حضور درخشان رضا رزاقی در ترکیب تیم‌های والیبال رده‌های سنی جوانان و امید قم در مسابقات قهرمانی کشور موجب شد تا استعدادهای این والیبالیست آینده‌دار مورد پسند و توجه کادر فنی تیم ملی جوانان قرار بگیرد.

این والیبالیست خوش‌آتیه که محصول استعدادیابی صورت گرفته در هیئت والیبال استان قم است و در دو سه سال اخیر در رده‌های سنی مختلف این رشته ورزشی فعالیت دارد، از فرصت بازی دوستانه تیم والیبال امید قم با تیم ملی جوانان نهایت بهره را برد و ملی‌پوش شد.

دیدار تدارکاتی تیم‌های والیبال قم و جوانان کشورمان در خرداد ماه برگزار شد و طی آن در حالی که والیبالیست‌های قمی در پایان با حساب سه بر دو نتیجه را واگذار کردند اما درخشش قابل توجه رضا رزاقی در ترکیب تیم والیبال قم به شدت مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفت.

بلافاصله بعد از پایان این دیدار رضا رزاقی به تیم ملی والیبال جوانان کشورمان دعوت شد تا این تیم را در مراحل مختلف آماده‌سازی به منظور حضور موفق در پیکارهای والیبال قهرمانی رده سنی جوانان قاره کهن همراهی کند.

رزاقی از میانه راه آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان به جمع ملی‌پوشان این تیم اضافه شد و مرحله به مرحله عملکردش مورد توجه بیشتر کادر فنی تیم ملی قرار گرفت و این مهم موجب شد تا رزاقی برای حضور در مسابقات جوانان آسیا انتخاب شود.

انتخاب رزاقی برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان آسیا در حالی محقق شد که ملی‌پوشان والیبال کشورمان هم‌اکنون در کشور تونس یک اردوی آماده‌سازی برپا کرده و قرار است چند دیدار تدارکاتی نیز برگزار کنند.

رزاقی در حالی همراه با تیم ملی والیبال رده سنی جوانان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود که همراه با تیم والیبال امید استان قم جواز حضور در مرحله نهایی پیکارهای امید قهرمانی کشور را به دست آورده است.

مروری بر تلاش‌های در حال انجام برای تحول در والیبال استان قم نشان‌دهنده این است که این هیئت در تلاش برای تدارک امکانات و فضای مناسب با هدف رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی در استان قم تلاش می‌کند.

با توجه به غنی بودن والیبال قم از استعدادهای ناب این رشته، هیئت والیبال قم از نظر بودجه و اعتبار به دنبال شرایط بهتر است و تلاش می‌کند تیم‌های رده‌های سنی مختلف والیبال استان قم به هیچ عنوان از حضور در مسابقات کشور باز نمانند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول