اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی:

والیبال آلومینیوم به دنبال جذب بازیکنان باتجربه است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: به دنبال جذب بازیکنان مطرح و جوان برای حضوری مقتدرانه در لیگ برتر والیبال هستیم.

والیبال آلومینیوم به دنبال جذب بازیکنان باتجربه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا دامغانی صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه از سه ماه گذشته باشگاه آلومینیوم مذاکرات ابتدایی خود را برای سپردن هدایت تیم والیبال به بنده انجام داده است، اظهار داشت: 20 روز پیش این مذاکرات نهایی شد و به عنوان سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی انتخاب شدم.

وی افزود: در این فصل طبق صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه آلومینیوم انجام شده است به دنبال جذب بازیکنان با تجربه و مطرح لیگ در کنار جوانان با انگیزه هستیم تا با تشکیل تیمی قدرتمند، مقتدرانه در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کرده و به رتبه‌ای در خور شأن مرزداران خلیج فارس دست یابیم.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی با اشاره به اینکه دو سال حضور در لیگ برتر تجربه مناسبی را در اختیار باشگاه آلومینیوم و تمام عوامل آن قرار داده است، تصریح کرد: تمرینات خود را در ابتدای کار با حضور شش بازیکن که قرارداد خود را با ما بسته‌اند، آغاز کرده‌ایم و به مرور نفرات تکمیل می‌شود اگر چه چند تن از بازیکنانمان درگیر اردوهای تیم ملی در رده‌های مختلف هستند و رسیدن به موقع آنها شاید اندکی زمان ببرد.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر اردویی برای تیم والیبال پیش‌بینی نشده است و در آینده‌ای نزدیک با مذاکرات با باشگاه این موضوع محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: با حسام بخششی، یاشار شاهینی، رضا صفایی و ادریس دانشفر قرارداد چهار نسخه‌ای فدراسیون بسته شده و محمدرضا نظری‌افشار و جواد محمدی‌نژاد در حال مذاکره و پیوستن به تیم آلومینیوم هستند که این موضوع طی هفته‌های آینده مشخص می‌شود.

یادآور می‌شود، دامغانی 46 ساله متولد تهران بوده و کاپیتانی تیم ملی جوانان و بزرگ‌سالان را در کارنامه خود دارد، وی 13 سال عضو تیم ملی بوده و دو بار بهترین بازیکن مسابقات آسیایی شده است و 22 سال سابقه بازیگری دارد که قهرمانی آسیا، سومی جهان با تیم ملی جوانان، قهرمانی آسیا با نوجوانان و حضور در لیگ برتر با تیم آلومینیوم را به عنوان مربی در کارنامه داشته و در حال حاضر مربیگری تیم ملی نوجوانان را برعهده دارد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول