اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال گلستان خبر داد

راهیابی تیم والیبال گلستان به جمع چهار تیم برتر کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: تیم والیبال امیدهای گلستان به جمع چهار تیم برتر کشور راه پیدا کرد.

راهیابی تیم والیبال گلستان به جمع چهار تیم برتر کشور

علی نورانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مسابقات دور نهایی قهرمانی امیدهای کشور زیر 23 سال که با حضور 10 تیم برتر کشور قهرمانان و نایب قهرمانان مناطق پنج‌گانه از تاریخ هشتم شهریور ‌ماه در سالن شهید اقدمی تبریز آغاز شده با درخشش و هنرنمایی بازیکنان تیم گلستان همراه بوده است.

وی تصریح کرد: تیم والیبال امید گلستان در نخستین بازی خود، تیم آذربایجان‌شرقی قهرمان سال گذشته و میزبان این دوره از مسابقات را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و شگفتی مسابقات را از دید کارشناسان و ناظران رقم زد.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان خاطر نشان کرد: تیم والیبال امیدهای گلستان در بازی‌های دوم و سوم موفق شد به ترتیب با نتایج سه بر صفر و سه بر دو تیم بوشهر و قم را شکست دهد و با وجود یک روز مانده به پایان دور گروهی مرحله نهایی مقتدرانه به عنوان نخستین تیم جواز حضور در نیمه نهایی این مسابقات را به دست آورد.

نورانی اذعان داشت: مرحله نیمه نهایی و فینال روزهای سیزدهم و چهاردهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در گروه پنج تیمی و با حضور تیم‌هایی چون گلستان، توابع تهران، اصفهان، آذربایجان ‌شرقی، آذربایجان ‌غربی، همدان، قم، بوشهر و خراسان‌ رضوی در تبریز در حال برگزاری است.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان ادامه داد: تیم گلستان با قهرمانی در منطقه سه به مسابقات آن که در تیر‌ ماه سال جاری در زاهدان برگزار می‌شود، راه می‌یابد.

نورانی ادامه داد: سرمربی‌گری تیم به عهده منصور جزیده بوده و حضور بازیکنانی چون قریشی، چابکیان، دوجی، بیک‌زاده، آق، زیتونلی، آلق و ... تیمی پر امید از گلستان ساخته است.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول