اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با جذب بازیکنان بومی

تمرینات تیم والیبال میزان خراسان‌رضوی آغاز شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی میزان خراسان‌رضوی گفت: با جذب بازیکنان بومی، تمرینات تیم والیبال میزان خراسان‌رضوی آغاز شد و به طور منظم تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر ادامه می‌یابد.

تمرینات تیم والیبال میزان خراسان‌رضوی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یوسف منیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با جذب بازیکنان بومی، تمرینات تیم والیبال میزان خراسان‌رضوی آغاز شد و به طور منظم تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر ادامه می‌یابد.

سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی میزان خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در فصل نقل و انتقالات نگاه این تیم با اولویت جذب بازیکنان بومی بود، افزود: در این راستا توفیق زیادی نیز حاصل و استعدادهایی که از استان دور شده بودند، دوباره به تیم استانی خود بازگشتند.

منیری در رابطه با برنامه‌های تیم والیبال میزان گفت: قرار است پس از پایان مراحل بدنسازی و آمادگی نسبی بازیکنان اردوهایی کوتاه مدت برای رسیدن به فرم لازم انجام شود.

منیری با بیان اینکه امسال سعی شده است با جذب نفرات شایسته و تمرینات منظم تیم خوبی تشکیل و از آبروی استان دفاع کند، گفت: چند بازیکن جدید میزان هم اکنون در اردوی تیم ملی اعزامی به ویتنام و تیم ارتش هستند.

سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی میزان خراسان‌رضوی به بررسی نقاط ضعف تیم در سال گذشته، اشاره کرد و افزود: امیدواریم با رفع مشکلات و با تلاش کادر فنی، میزان با شروع خوب وارد میدان شود.

وی با اشاره به ساختار جدید باشگاه میزان گفت: هیئت مدیره‌ای مرکب از مدیر موسسه و کارشناسان ورزشی، تیم والیبال را در لیگ برتر هدایت می‌کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول