اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

ششمین دوره مسابقات والیبال زنان پرستار کشور در شیروان آغاز شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی ششمین دوره مسابقات والیبال زنان پرستار کشور در شیروان آغاز شد.

ششمین دوره مسابقات والیبال زنان پرستار کشور در شیروان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، این مسابقات صبح امروز در سالن شهید قاسمیان این شهرستان آغاز شد که طی این دوره از مسابقات 10 تیم منتخب از استان‌های کشور در گروه چهار تیمی با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیر فنی مسابقات ورزشی سازمان نظام پرستاری کشور تیم‌های مشهد، جهرم، تهران، شیروان و فسا را در قالب گروه یک و تیم‌های کاشان، رفسنجان، شاهرود، اصفهان و شیراز را در قالب گروه دوم این مسابقات عنوان کرد.

جعفر خدابنده‌لو اظهار کرد: در نخستین روز از این مسابقات تیم‌های کاشان با شاهرود، شیراز با رفسنجان، تهران با شیروان و مشهد با جهرم دیدار می‌کنند.

به گفته وی، در هر تیم 11 نفر شرکت دارد که بر اساس برنامه قرار است تا فینال مسابقات در روز چهارشنبه همین هفته برگزار می‌شود.

مدیر فنی مسابقات ورزشی سازمان نظام پرستاری کشور ایجاد نشاط و شادابی پر کردن اوقات فراغت و ایجاد انگیزه در خدمت‌رسانی بهتر به مردم را از اهداف برگزاری این دور از مسابقات برشمرد.

به گزارش فارس، مراسم آغازین ششمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی پرستاران کشور با پیام رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در بوستان شیرکوه شیروان برگزار می‌شود.

در این مسابقات 500 ورزشکار از 21 استان کشور شرکت دارند که در شش رشته ورزشی در بخش مردان و زنان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول