اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان عنوان کرد

اعلام آمادگی باشگاه آلومینیوم المهدی برای حضور در لیگ برتر والیبال

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان از حضور این باشگاه برای سومین سال پیاپی در مسابقات لیگ برتر والیبال خبر داد.

اعلام آمادگی باشگاه آلومینیوم المهدی برای حضور در لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین جباری‌زاده ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان که کار خود را از لیگ کارگری استان آغاز کرده و پله پله توانسته خود را به سطح نخست والیبال کشور برساند؛ در این فصل برای حضور در جمع تیم‌های بالای جدول راهی مسابقات می‌شود.

وی با بیان اینکه در دو فصل گذشته توانستیم به اهداف خود دست پیدا کرده و خود را در این مسابقات اثبات کنیم، افزود: در این فصل با حمایت‌های مدیریت مجتمع آلومینیوم المهدی امیدواریم با جذب نفرات با تجربه و ملی‌پوش در کنار جوانان با انگیزه تیمی در خور شأن نام مرزداران خلیج فارس آماده کنیم.

مدیر‌عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با تقدیر از حمایت‌های هیئت والیبال استان هرمزگان اضافه کرد: در چهار سال گذشته باشگاه آلومینیوم با ورود خود ورزش استان را احیا و در دو رشته توپی پرطرفدار هرمزگان را دارای سهمیه در بالاترین سطح کشور کرد که این موضوع در جذب علاقه‌مندان به ورزش در هرمزگان بسیار موثر بوده است.

جباری‌زاده در پایان افزود: امیدواریم همچنان حمایت‌های مسئولان استان از باشگاه آلومینیوم المهدی تداوم داشته باشد تا بتوانیم در ورزش کشور نام هرمزگان را برافراشته کنیم.

یادآور می‌شود؛ تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان که طی دو فصل حضور خود در لیگ برتر والیبال کشور توانست جواز بقا را بگیرد؛ در این فصل قصد حضور پرقدرتی در بالاترین سطح والیبال کشور را دارد.

تاکنون حسام بخششی کاپیتان فصل گذشته پیکان به عنوان بازیکن سرعتی، رضا صفایی بازیکن فصل گذشته پیکان به عنوان بازیکن پشت خط و یاشار شاهینی لیبرو دوم تیم ملی و بازیکن پیشگامان کویر یزد به عنوان بازیکن لیبرو با باشگاه آلومینیوم المهدی قرارداد امضا کرده‌اند و فرهاد نظری افشار بازیکن سابق تیم ملی و فصل گذشته کاله نیز در حال مذاکره است.

همچنین محمدرضا دامغانی به عنوان سرمربی، عبدالرئوف بستگانی، فرزان سلطانی و پوریا پورصادقی اعضای کادر فنی، صدیق صالحی‌زاده سرپرست و فریدون الهامی مدیریت فنی تیم والیبال آلومینیوم المهدی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ز20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول