اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی/ عطایی در گفت‌وگو با فارس

2 والیبالیست فصل گذشته تیم میزان به کاله مازندران پیوستند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: صابر نریمان‌نژاد و حمید جعفری دو والیبالیست فصل گذشته تیم والیبال میزان خراسان رضوی به کاله مازندران پیوستند.

2 والیبالیست فصل گذشته تیم میزان به کاله مازندران پیوستند

بهروز عطایی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دو والیبالیست فصل گذشته تیم میزان خراسان رضوی با امضای قرارداد به تیم کاله مازندران پیوستند تا در روزهای آینده قراردادشان در فدراسیون والیبال به ثبت برسد.

وی افزود: حمید جعفری یکی از والیبالیست‌های خوب کشورمان است که در پست دریافت‌کننده بازی می‌کند البته با توجه به اینکه ما یکی از دریافت‌کنندگان فصل گذشته خود را از دست دادیم با نظر کادر فنی به دنبال جذب این بازیکن بودیم که با او به توافق رسیدیم.

عطایی با اعلام اینکه صابر نریمان‌نژاد نیز یکی از والیبالیست‌های مطرح شهرستان آمل در لیگ برتر والیبال است، گفت: این بازیکن در سال‌های نخست تشکیل تیم والیبال کاله در لیگ دسته یک و لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان با این تیم بوده ولی فصل گذشته را با میزان خراسان رضوی قرارداد داشت.

این سرمربی والیبال با اشاره به اینکه نریمان‌نژاد در پست پاسور توپ می‌زند، تصریح کرد: با جدا شدن پاسور فصل گذشته تیم‌مان به دنبال جذب بازیکن در این پست بود که علاوه بر این بازیکن با ستکویچ یکی از برترین پاسورهای تیم ملی صربستان نیز قرارداد منعقد کردیم.

وی با اعلام اینکه تعدادی از بازیکنان این تیم در ترکیب تیم ملی والیبال بزرگسالان، جوان و ارتش‌ها قرار دارند، گفت: باید خود را برای لیگ برتر آینده به بهترین شکل آماده کنیم زیرا مدافع عنوان قهرمانی هستیم و باید از این عنوان دفاع کنیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران یادآور شد: از بازیکنان فصل گذشته عادل غلامی، عبدالرضا علیزاده، مهدی رنجبر، رضا قرا، شهرام محمودی، حمزه زرینی و میلاد عبادی‌پور برای امسال نیز در این تیم حضور دارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول