اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم خبر داد

آماده‌سازی 20 میلیارد تومان طرح کشاورزی در طارم

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: 20 میلیارد تومان طرح توسعه بخش کشاورزی در شهرستان طارم آماده شده است.

آماده‌سازی 20 میلیارد تومان طرح کشاورزی در طارم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین رجبی در جلسه ستاد اجرائی طرح توسعه بخش کشاورزی استان زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شهرستان طارم، طرح‌های مختلف کشاورزی برای ارائه به بانک‌های عامل آماده شده است.

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات بخش کشاورزی در شهرستان طارم با مشکلاتی مواجه است، افزود: کمبود کارشناس بررسی طرح‌های کشاورزی از جمله این مشکلات محسوب می‌شود.

فرماندار طارم با اشاره به مشکلات کشاورزان در زمینه منابع آب تصریح کرد: برخی از روستاهای این شهرستان از نعمت آب برای توسعه بخش کشاورزی برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه روستای «ده بهار» شهرستان از مشکل کم‌آبی رنج می‌برد، افزود:‌ این روستا دارای 600 هکتار باغ است.

رجبی بر ضرورت اختصاص اعتبارات لازم برای روستاهای فاقد آب این شهرستان تاکید کرد و گفت: ‌160 خانوار در روستای «ده بهار» ساکن هستند.

فرماندار ایجرود نیز در ادامه این جلسه با اشاره به مشکل اجرای طرح‌های کشاورزی در دشت‌های ممنوعه خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های کشاورزی در دشت‌های ممنوعه شهرستان مشکلاتی را به وجود آورده است.

باقر اکبرپور با بیان اینکه تخصیص آب نیز در این شهرستان با مشکلاتی مواجه شده است، افزود: ضروری است اقدامات لازم نیز در این زمینه انجام شود.

فرماندار ماهنشان نیز در این جلسه از آماده‌بودن 21 میلیارد تومان طرح توسعه بخش کشاورزی در شهرستان ماهنشان خبر داد و افزود: ضروری است بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهند.

منصور محمدپور بر ضرورت حل مشکلات بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: با حل مشکلات کشاورزان تسهیلات لازم به این افراد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول