اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج اعلام کرد

حرکت کند طرح تحول توسعه کشاورزی در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج گفت: حرکت کند طرح تحول توسعه کشاورزی در شهرستان و منطقه جنوب کرمان باید هر چه زودتر شدت یابد.

حرکت کند طرح تحول توسعه کشاورزی در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی ظهر امروز در جلسه طرح توسعه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: حرکت کند طرح تحول توسعه کشاورزی در شهرستان و منطقه جنوب کرمان باید هر چه زودتر شدت یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه کشاورزان برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی و توسعه کشاروزی خود هزینه‌های زیادی را پرداخت می‌کنند، مسئولان باید از آنها پشتیبانی کرده و روحیه تلاش ‌و همت آنها را با اهمال‌کاری ناامید نکنند.

فلاحی تصریح کرد: دولت مهرورز تعهد کرده است هر ساله تعدادی اشتغال پویا و دائم ایجاد کند، بنابراین باید اقدامات مسئولان در این زمینه در سامانه رصد کشوری ثبت و ضبط شود تا بتوانیم با استناد به آن آمار قابل قبولی ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در طرح توسعه کشاروزی به دو صورت متقاضی می‌تواند برای دریافت تسهیلات اقدام کند، ابراز داشت: در بخش شخصیت حقوقی با تأسیس شرکت تعاونی مهر تاکنون شش مورد جدید ایجاد شده است و در بخش شخصیت حقیقی نیز تاکنون 90 نفر به صورت انفرادی معرفی شده‌اند.

فلاحی با گلایه از عملکرد بانک عامل عنوان کرد: بانک عامل باید نگاه ویژه‌ای به پرداخت اینگونه تسهیلات داشته باشد و ظرفیت‌های شهرستان را فعال کرده تا از این طریق در شکوفایی منطقه سهم داشته باشد.

وی اذعان داشت: تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان قلعه‌گنج 2 هزار و 147 مورد بوده است که تاکنون 40 مورد آن اجرایی شده است.

به گزارش فارس، با وجود اطلاع‌رسانی ملی در زمینه امکان‌پذیر بودن پرداخت وام زیر 100 میلیون ریال با یک ضامن کارمند تا‌کنون این امر در این شهرستان دورافتاده و محروم اجرایی نشده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول