اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

طرح‌های کشاورزی مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد در بخش تسهیلات کشاورزی اولویت اول این سازمان در معرفی به بانکهای عامل هستند، گفت: طرح‌های کشاورزی مددجویان حمایت جدی می‌شوند.

طرح‌های کشاورزی مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، جعفر گرجی‌پور ظهر امروز در نشست با مدیرکل و جمعی از کارشناسان کمیته امداد و سازمان جهاد کشاورزی این استان اظهار کرد: با توجه به طرح‌های اشتغال پایدار کمیته امداد برای نیازمندان تحت حمایت، مددجویان کمیته امداد برای معرفی به بانک‌های عامل در اولویت اول هستند.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد با مزین شدن به نام امام راحل (ره) در رفع مشکلات نیازمندان تلاش بسیاری کرده و موجب رضایت‌مندی مردم شده است.

گرجی‌پور با اشاره به خدمات کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای مددجویان ابراز داشت: سازمان جهاد کشاورزی آمادگی اجرای طرح‌های کشاورزی و معرفی مددجویان برای استفاده از تسهیلات به بانک‌های عامل را دارد.

وی ادامه داد: در دریافت پرونده‌های متقاضیان معرفی شده محدودیتی وجود ندارد و پرداخت تسهیلات با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: هدف کمیته امداد این است که مددجویان واجد شرایط برای دریافت تسهیلات به کارگروه کشاورزی معرفی شوند تا فرصتی برای کسب درآمد و اشتغال پایدار آن‌ها فراهم شود.

عبدالمجید فرهادی با اشاره به روند کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای مددجویان تصریح کرد: با توجه به موقعیت منطقه و فراهم بودن زمینه در اکثر مناطق این استان، اجرای طرح‌های کشاورزی علاوه بر اشتغال موجب افزایش عزت نفس خانواده‌ها و همچنین جلوگیری از مهاجرت آن‌ها می‌شود.

وی با قدردانی از مجموعه سازمان جهاد کشاورزی ادامه داد: همکاری سازمان جهاد کشاورزی در بخش‌های مختلف کاری موجب توسعه اجرای طرح های بخش کشاورزی در سطح استان شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: تعدادی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد مستعد اجرای طرح‌های اشتغال به کارگروه کشاورزی معرفی شدند که نیاز به پیگیری تا حصول نتیجه دارد.

سید علی جعفری خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی بهتر سازمان جهاد کشاورزی درخصوص اجرای چنین طرح‌هایی موجب تسهیل در روند معرفی مددجویان واجد شرایط به بانک‌های عامل می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول