اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر خبر داد

توجه به کشاورزی، مسکن و اشتغال در ملایر

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: توجه به کشاورزی، مسکن و اشتغال سرلوحه کار مسئولان در ملایر است.

توجه به کشاورزی، مسکن و اشتغال در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حسن خیریانپور ‌در مراسم افتتاح کارخانه شایان سام ملایر اظهار داشت: با نگاه عادلانه دولت و اهتمام جدی مسئولان طی چهار دوره سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان همدان 294 مصوبه و توافق به شهرستان ملایر مرتبط شده‌ که بسیاری از این مصوبات اجرایی شده و یا در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این راستا طی دولت نهم و دهم تحولات چشمگیری در استان همدان و شهرستان ملایر رخ داده‌ که مهم‌ترین این تحولات در شهرستان ملایر مربوط به احداث راه آهن بوده است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه در هفته دولت امسال 151 پروژه در شهرستان ملایر با اعتباری بالغ بر 157 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شده است، افزود: مهم‌ترین این پروژه‌ها افتتاح کارخانه شایان سام سامن، مجموعه ورزشی اوقاف و امور خیریه ملایر و مجموعه ورزشی بانوان ملایر جمعاً با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاست کاری دولت نهم در کنار سایر خدمات سه بحث مهم توسعه کشاورزی، مسکن و اشتغال در سرلوحه کاری مدیران شهرستان ملایر قرار گرفته و در این راستا با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شهرستان ملایر مسئولان باید تلاش لازم را داشته باشند.

خیریانپور عنوان داشت: امیدواریم بتوانیم در انجام وظایفمان منشأ خدمات بزرگ و ماندگاری در سطح استان و شهرستان باشیم.

در ادامه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز به پتانسیل‌های شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: مردم ملایر مردمی فهیم هستند که از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند که نمونه آن تقدیم یک هزار و 100 شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس بوده است.

علی‌نعمت چهاردولی افزود: با وجود اینکه شهرستان ملایر از جوانان تحصیل‌کرده زیادی برخوردار است اما آمار بیکاری در این شهرستان زیاد است و در این راستا باید مسئولان توجه بیشتری به بخش اشتغالزایی برای جوانان داشته باشند.

وی عنوان داشت: در راستای استعدادهای شهرستان ملایر می‌طلبد سرمایه‌گذاران چه بومی و غیر بومی با توجه به شرایط منطقه در احداث کارخانه و صنایع تولیدی و کشاورزی سرمایه‌گذاری کنند تا جوانان تحصیل‌کرده نیز در این شهرستان بمانند و استعدادهای خود را در خدمت به همشهریانشان به کار بگیرند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تمام سعی و تلاش خود را در راه بالندگی شهرستان به پیشرفت‌های بالا به کار می‌‌گیریم تا شاهد رفع معضل بیکاری در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول