اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

اختصاص 10 میلیارد تومان به کشاورزی صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا از اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

اختصاص 10 میلیارد تومان به کشاورزی صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، کریم شعبانی عصر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به ضرورت توجه ویژه به بخش کشاورزی، اظهار کرد: توسعه قابلیت و فضای موثر کشاورزی در صومعه‌سرا امری مهم و غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه وسعت اراضی قابل کشت در صومعه‌سرا نشانه دستیابی به نقاط امید و بالندگی در حوزه‌های کشاورزی این شهرستان است، افزود: از قابلیت‌های کشاورزی صومعه‌سرا در راستای ایجاد اشتغال مضاعف بهره‌گیری می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا به استفاده بهینه و درست از قابلیت‌های کشاورزی این شهرستان اشاره کرد و گفت: باید شاهد ادغام تجربه و علم در حوزه کشاورزی صومعه‌سرا با همکاری کشاورزان و کارشناسان در آینده باشیم.

وی با تصریح بر اینکه تجهیز و نوسازی یک‌هزار و 700 هکتار از اراضی صومعه‌سرا کاری اساسی و مهم است، ابراز کرد: امیدواریم در راستای اجرای این طرح خدمات بهتر و بیشتری به کشاورزان داده شود.

شعبانی، کشاورزی را از فعالیت‌های عمده و اصلی ساکنان صومعه‌سرا دانست و اذعان کرد: حوزه معیشتی خانوارها باید با کیفیت و کمیت بهتری نسبت به  گذشته رونق یابد.

وی با تاکید بر همکاری دهیاران و بخشداران با کشاورزان برای تقویت توسعه بخش کشاورزی صومعه‌سرا، متذکر شد: همواره تلاش و زحمات گروهی نتایج بهتری را در بر دارد.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به ثبت عملکردهای مسئولان و انعکاس مقایسه‌ای آن از گذشته تا کنون بین مردم، اظهار کرد: مردم حق دارند در جریان تلاش‌ها و عملکردهای مسئولان قرار گیرند.

وی ترویج موروثی کار کشاورزی در بین فرزندان را با اهمیت خواند و یادآور شد: امروزه باید به گونه‌ای عمل کرد تا فرزندانمان از کار در مزارع و شالیزارها احساس بدی نداشته باشند.

شعبانی از اختصاص بالغ بر 10 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی صومعه‌سرا در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 2 میلیارد از این سهم اعتباری دریافت و در بخش‌های مختلف حوزه کشاورزی صومعه‌سرا هزینه شده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول