اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

44 طرح در کارگروه کشاورزی همدان تصویب نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: از 190 مصوبه اجرایی شهرستان اسدآباد تاکنون 44 طرح مصوب نشده است که نیاز به پیگیری و مساعدت دارد.

44 طرح در کارگروه کشاورزی همدان تصویب نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 190 پرونده به مبلغ 13 میلیارد و 630 میلیون تومان به کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان ارجاع داده شده است، اظهار داشت: از این تعداد پرونده مصوب شده کارگروه شهرستان تعداد 44 طرح در استان به تصویب نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه از تعداد 44 طرح یک طرح به علت بدهی معوق، پنج مورد عدم تکمیل مدارک، 20 مورد پرونده تعمیر و تجهیز، بهره‌برداری و 18 مورد جزء طرح‌های کشت محصولات است که به تصویب نرسیده است از مسئولان استانی خواست برای رسیدن به اهداف توسعه بخش کشاورزی و کیفی‌تر شدن بیش از پیش به این امر توجه کنند.

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر توجه ویژه برای ایجاد صنایع تبدیلی در راستای توسعه بخش کشاورزی، تصریح کرد: با توجه به وجود کشت‌های مختلف در سطح اراضی اسدآباد، وجود صنایع تبدیلی یکی از ضروریات شهرستان است که باید با حمایت دولت از متقاضیان اجرای این طرح‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه افرادی با بهانه‌جویی‌ به دنبال عدم اجرای سیاست دولت هستند، گفت: باید برای توسعه بخش کشاورزی از روزمرگی و محافظه‌کاری بپرهیزند و با برآورد کارشناسی در واگذاری اراضی ملی به عنوان سرمایه‌های نظام به متقاضیان بیکار و فارغ‌التحصیل بهتر عمل کنیم.

آزادبخت از مسئولان خواست برای واگذاری اراضی به صورت همه‌جانبه‌نگری اقدام کرده و با حقانیت و بدون ایجاد تنش اراضی را واگذار کنند.

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد هم با بیان اینکه سهم شهرستان اسدآباد در واگذاری اراضی 320 هکتار است، گفت: از این میزان تاکنون 190 هکتار به استان معرفی شده است.

حسین فضلی از تصویب 32 طرح به مبلغ 2 میلیارد و 363 میلیون تومان در کارگروه امروز خبر داد و افزود: از این تعداد 22 طرح کوچک صنعتی و چهار طرح مکانیزاسیون است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اسدآباد هم از ایجاد تفاهمنامه‌ای بین کمیته امداد و وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: این تفاهمنامه گامی مؤثر برای توسعه طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد است که با هدف کاهش نابرابری‌های اجتماعی، کاهش فقر و محرومیت ایجاد شده است.

محمد نوشادی‌مقدم در ادامه با اشاره به اینکه موضوع تفاهمنامه بین وزارت جهاد و کمیته امداد امام خمینی از طریق ایجاد معیشت مناسب با بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرح توسعه بخش کشاورزی و اجرای طرح‌های مصوب ستاد اجرایی با استفاده از اراضی مستعد، تسهیلات بانکی، نیروی کار و منابع آبی است، تصریح کرد: برای اجرای این تفاهمنامه 2 میلیارد و 280 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده که به متقاضیان مددجوی ایجاد اشتغال پرداخت شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول