اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح تربیت حافظان قرآن کریم صورت می‌گیرد

همکاری صدا و سیمای مرکز فارس با اوقاف

خبرگزاری فارس: طرح تربیت حافظان قرآن کریم با کمک صدا و سیمای مرکز فارس در این استان اجرایی می‌شود.

همکاری صدا و سیمای مرکز فارس با اوقاف

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، مدیر اجرایی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم اوقاف در استان فارس گفت: در این طرح بزرگ، اوقاف فارس تمام امکانات لازم برای جذب 150 هزار نفر از اقشار مختلف مردم برای شرکت در کلاس‌های آموزشی حفظ قرآن کریم با محوریت اماکن و بقاع متبرکه ایجاد کرده و این کار ارزشمند از ابتدای ماه رمضان سال جاری اجرا شده است.

مصطفی زائری با تشکر از صدا و سیمای فارس به خاطر اخبار و اطلاع‌رسانی از این برنامه برای حضور حداکثری نوجوانان، جوانان و مردم در این طرح ملی اضافه کرد: صدا و سیما و اوقاف دو نهاد هستند که هر دو زیر نظر رهبر معظم انقلاب فعالیت می‌کنند و در حقیقت همکاری این دو نهاد در طرح تربیت حافظان قرآن کریم لبیک به رهبر معظم انقلاب در مورد تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور است.

وی در ادامه از همکاری‌های صدا و سیمای مرکز فارس در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و به ویژه تولید و پخش برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه استان فارس در سال‌های گذشته تقدیر و تصریح کرد: اجرای چنین کارهای ارزشمند معنوی بدون همکاری و هماهنگی با صدا و سیما و رسانه‌های فعال در این استان امکان‌پذیر نیست.

این مسئول در پایان گفت: مردم فارس می‌توانند از طریق برنامه‌های صدا و سیمای فارس در جریان دوره‌های آموزشی حفظ قرآن کریم در این استان قرار گیرند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول