اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان خبر داد

کسب رتبه برتر کشوری توسط روابط عمومی اوقاف همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: مسئول روابط عمومی اداره اوقاف همدان به عنوان روابط عمومی برتر کشور انتخاب شد.

کسب رتبه برتر کشوری توسط روابط عمومی اوقاف همدان

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری سومین مجمع سراسری مدیران و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در تهران، از برتر شدن مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان در سطح کشور خبر داد.

به گفته وی، با توجه به اجرای موفق برنامه‌های ابلاغی و اولویت‌های ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سال 90 و ایفای نقش مؤثر در توسعه، تعمیق و گسترش ترویج فرهنگ عظیم وقف و همکاری در به ثمر رسانیدن فعالیت‌های روابط عمومی و امور بین‌الملل، سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان روابط عمومی برتر کشور معرفی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان همچنین در سومین مجمع سراسری مدیران و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به عنوان "کارشناس نمونه کشور" در راستای اطلاع‌رسانی به موقع از ثبت اطلاعات موقوفات در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه استان نیز حائز رتبه برتر شد و برای دومین بار از نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه لوح سپاس دریافت کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مجمع به مدت دو روز از تاریخ 25 تا 26 تیرماه در مجتمع آدینه تهران برگزار شد و از مدیران کل، مدیران ستادی و رؤسای ادارات که در اجرای برنامه‌های ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 90 موفق بوده‌اند تجلیل به عمل آمد که اداره اوقاف استان همدان حائز رتبه برتر شد و از هشت نفر از مدیران مجموعه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گفته صالحی، مرتضی نظری افلاک، از دستان نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه لوح سپاس دریافت کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول