حجتالاسلام محمد قدوسیپور امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه از حدود سه سال گذشته واحد بازرسی، نظارت و اریابی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان راهاندازی شده است، اظهار کرد: بازرسی از واحدهای فعال زیر پوشش این اداره به منظور ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران آنها به عهده سیستم بازرسی، نظارت و ارزیابی این اداره است.
وی با بیان اینکه رسیدگی به شکایات ارباب رجوع از عملکرد مدیران و کارکنان ادارههای اوقاف فعال در سراسر استان نیز از دیگر وظایف این مجموعه به شمار میرود، ادامه داد: طی سه سال گذشته نظارت و بازرسی در میان مدیران و کارکنان مجموعه اوقاف نهادینه شده است.
رئیس اداره بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: طی سالهای فعالیت سیستم نظارت و بازرسی این اداره فعالیت تمام مدیران عدالت محور شده است و کیفیتافزایی برنامههای اجرایی اوقاف و امور خیریه در دستور کار تمام مدیران و کارکنان این ادارات قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه رضایت ارباب رجوع از کارکنان و مدیران این ادارات نیز روز به روز افزایش مییابد و شکایتهای آنها نیز کاهش چشمگیری داشته است، اضافه کرد: شکایتها و گلههای ارباب رجوعان از اوقاف یک شیب تند کاهش دارد و در سال 1389 تعداد شکایتها از کارکنان و مدیران اوقاف و امور خیریه 114 شکایت بوده است.
قدوسیپور با تاکید بر اینکه همچنین در سال گذشته تعداد شکایتهای ارباب رجوعان از مدیران و کارکنان ادارات اوقاف و امور خیریه استان 79 شکایت بوده است، تاکید کرد: عمده بازرسیهای صورت گرفته در این مجموعه برنامهمحور بوده است و روند اجرا و نظارت بر حسن اجرای تمام برنامههای اجرایی ادارات اوقاف و امور خیریه استان در دستور کار این مجموعه قرار دارد.
وی افزود: طی چهار ماهه نخست سال جاری تعداد شکایتهای صورت گرفته از ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان 24 شکایت بوده که به تمام این شکایات رسیدگی شده است.
انتهای پیام/و20