اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بقاع متبرکه اداره کل اوقاف اصفهان خبر داد

رسیدگی به تمام شکایت‌های صورت گرفته از اداره اوقاف اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری تعداد شکایت‌های صورت گرفته از ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان 24 شکایت بوده که به تمام این شکایات رسیدگی شده است.

رسیدگی به تمام شکایت‌های صورت گرفته از اداره اوقاف اصفهان

حجت‌الاسلام محمد قدوسی‌پور امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه از حدود سه سال گذشته واحد بازرسی، نظارت و اریابی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: بازرسی از واحد‌های فعال زیر پوشش این اداره به منظور ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران آنها به عهده سیستم بازرسی، نظارت و ارزیابی این اداره است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به شکایات ارباب رجوع از عملکرد مدیران و کارکنان اداره‌های اوقاف فعال در سراسر استان نیز از دیگر وظایف این مجموعه به شمار می‌رود، ادامه داد: طی سه سال گذشته نظارت و بازرسی در میان مدیران و کارکنان مجموعه اوقاف نهادینه شده است.

رئیس اداره بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: طی سال‌های فعالیت سیستم نظارت و بازرسی این اداره فعالیت تمام مدیران عدالت محور شده است و کیفیت‌افزایی برنامه‌های اجرایی اوقاف و امور خیریه در دستور کار تمام مدیران و کارکنان این ادارات قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه رضایت ارباب رجوع از کارکنان و مدیران این ادارات نیز روز به روز افزایش می‌یابد و شکایت‌های آنها نیز کاهش چشمگیری داشته است، اضافه کرد: شکایت‌ها و گله‌های ارباب رجوعان از اوقاف یک شیب تند کاهش دارد و در سال 1389 تعداد شکایت‌ها از کارکنان و مدیران اوقاف و امور خیریه 114 شکایت بوده است.

قدوسی‌پور با تاکید بر اینکه همچنین در سال گذشته تعداد شکایت‌های ارباب رجوعان از مدیران و کارکنان ادارات اوقاف و امور خیریه استان 79 شکایت بوده است، تاکید کرد: عمده بازرسی‌های صورت گرفته در این مجموعه برنامه‌محور بوده است و روند اجرا و نظارت بر حسن اجرای تمام برنامه‌های اجرایی ادارات اوقاف و امور خیریه استان در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

وی افزود: طی چهار ماهه نخست سال جاری تعداد شکایت‌های صورت گرفته از ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان 24 شکایت بوده که به تمام این شکایات رسیدگی شده است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول