اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

مشکلات اوقاف در سمنان برطرف شود

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان تأکید کرد: مشکلات اداره کل اوقاف و امور خیریه در این استان باید با همت همه مردم و مسئولان برطرف شود.

مشکلات اوقاف در سمنان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید اوقاف سمنان که با حضور حجت‏الاسلام علی محمدی نماینده ولی‏فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان، مسئولان، خانواده‏های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی، متولیان اوقاف، اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و . . . در امام‏زاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد، اظهار داشت: روحانی باید جاذبه داشته باشد و در استان سمنان، آیت‏الله شاهچراغی الگوی خوبی برای روحانیان هستند تا اخلاق اسلامی را از وی بیاموزند.

وی تصریح کرد: توصیه‏های قرآن کریم، پیامبران و ائمه اطهار(ع) در ارتباط با اخلاق اسلامی و توجه به جاذبه‏های دینی باید مورد عنایت همه روحانیان قرار گیرد.

استاندار سمنان افزود: در زمان تصدی مسئولیت مدیرکلی اوقاف و امور خیریه استان سمنان توسط حجت‏الاسلام قربان‏علی صفایی‏پور مشکلات و گره‏های متعددی در این زمینه وجود داشت که امروز بسیاری از آنها رفع شده است.

رهی ابراز امیدواری کرد تا حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سمنان منشأ خدمات و برکات زیادی همچون گذشته برای استان سمنان باشد.

استاندار سمنان گفت: استان سمنان امروز به برکت خدمات دولت دهم، آماده خدمت‏گزاری بهتر مسئولان است و همه مدیران باید به این امر توجه کنند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول