اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان اوقاف:

اولویت با نیروهای اوقافی است/ قرار نیست از جای دیگر مدیر بیاوریم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: استفاده از نیروهای اوقافی در این سازمان در اولویت است و قرار نیست از جای دیگر مدیر بیاوریم.

اولویت با نیروهای اوقافی است/ قرار نیست از جای دیگر مدیر بیاوریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز در مراسمی که با حضور حجت‏الاسلام علی محمدی نماینده ولی‏فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان، عباس رهی استاندار سمنان، مسئولان، خانواده‏های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی، متولیان اوقاف، اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و . . . در امام‏زاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد، «عبدالله واحدی» به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان سمنان معرفی شد.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه در سخنان انتهایی خود در این مراسم هنگامی که قصد داشت از حجت‏الاسلام «قربان‏علی صفایی‏پور» مدیرکل قبلی اوقاف و امور خیریه استان سمنان که سال‏ها در نیروی انتظامی خدمت کرده است، قدردانی کند، گفت: «بنای ما در سازمان اوقاف، بر اداره امور توسط خود نیروهای اوقاف است و نباید نیروهای مبتدی و تازه‏کار را از جاهای دیگر بیاوریم».

محمدی اظهار داشت: در استان سمنان نیز باید با جدیت و تلاش وافر، بیش از گذشته در زمینه اوقاف و امور خیریه فعالیت شود.

وی تصریح کرد: باید همه مردم و مسئولان با مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان سمنان همکاری کنند تا کارها بهتر از گذشته پیش رود.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: امیدواریم معرفی «عبدالله واحدی» به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان سمنان حرکت جدید و اقدام مفید و موثری برای اداره موقوفات، امامزادگان و فعالیت‏های قرآنی در سطح جامعه باشد.

محمدی افزود: بر اساس منویات اکید مقام معظم رهبری، سنت حسنه وقف باید در جامعه زنده نگه داشته و همواره ترویج شود و مردم به این کار ترغیب شوند.

وی افزود: امروز در حال مشاهده آثار موقوفات در جامعه هستیم اما شمار این موقوفه‏ها کافی نیست و باید در همه زمینه‏ها توسعه یابد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول