اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی و عمرانی در خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته دولت شهرستان خلیل‌آباد گفت: در طول هفته دولت 100 برنامه فرهنگی، عمرانی، خدماتی در شهرستان خلیل‌آباد برگزار می‌شود.

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی و عمرانی در خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، قدیر شکوهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته است بر مسئولان نظام است تا خدمات انجام گرفته را برای مردم بازگو نمایند.

مدیر اداره آموزش و پرورش خلیل‌آباد افزود: این هفته یک فرصت است تا بخشی از اقدامات و توانمندی‌ها بیان شود تا تبلیغات دشمنان اسلام ضد ناکارآمدی نظام اسلامی، آشکارتر شود.

دبیر ستاد هفته دولت خلیل‌آباد با اعلام اینکه هر شب توسط روحانیان به همین مناسبت در مساجد برنامه‌هایی برگزار می‌شود، افزود: در ایام هفته دولت، بهره‌برداری از پنج طرح خدمات شهری با اعتبار 10 میلیارد ریال، سه طرح کشاورزی، سه طرح فرهنگی، دو طرح آب‌رسانی و چندین طرح بهداشتی و خدماتی دیگر با حضور مسئولان استان و شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که در مجموع علاوه بر شهروندان شهر خلیل‌آباد بیش از 5 هزار نفر از خدمات ارائه شده بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول