اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

محوریت مساجد در برنامه‌های فرهنگی نقشه‌ دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: محوریت مساجد در برنامه‌های فرهنگی و ارزشی سبب می‌شود تا توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان خنثی شده و حرکت‌ها در این باب تقویت شود.

محوریت مساجد در برنامه‌های فرهنگی نقشه‌ دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبدالهی صبح امروز در نشست ائمه جمعه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج در کوثر اظهار داشت: دشمن زبون ما امروز با دو رکن مسجد و بسیج در مقابله و مواجهه جدی است تا کار‌آمدی آنها را خنثی نشان داده و تاثیر‌گذاری آنها را به حداقل برسانند.

وی خاطرنشان کرد: بر خلاف تلاش دشمن همه ما وظیفه داریم محوریت کارهایمان را مسجد و حرکت‌هایمان را بسیجی‌وار ترتیب دهیم تا اقدام نامیمون دشمن در نطفه خفه شود.

امام جمعه شهرستان کوثر از مسجد به عنوان خاستگاه شجره طیبه بسیج و زادگاه عظیم‌ترین تشکل مردمی یاد کرد و گفت: بسیجیان ما باید افتخار کنند که محور و پایگاه اصلی مجاهدت خودشان مسجد بوده و از این طریق می‌توانند زیباترین اتحاد و همبستگی‌ها را رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالهی یادآور شد: میدان دادن به بسیجیان با محوریت و کانون مسجد یکی از ابزارهای برنده در خنثی‌ کردن توطئه‌های ریز و درشت دشمن است که همه وظیفه داریم با یک برنامه‌ریزی دقیق و مدون در این حوزه راهبرد حفظ جایگاه و منزلت نظام اسلامی و جوانانمان را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دشمنان همچنان در کمین بوده و با حیله و مکر دنبال ضربه زدن به نظام هستند ضرورت دارد فرماندهان بسیج، مسئولان ادارات و نهاد‌ها و پایگاه‌های مقاومت با هوشیاری زمینه مناسبی را برای اجرا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در شهرستان‌ها را فراهم آورند.

امام جمعه شهرستان کوثر مدار حرکت و فعالیت‌های رو به جلو در این زمینه را روحانیت اعلام کرد و افزود: روحانیون ما مسئولیت سنگینی بر دوش دارند و باید به عنوان سربازان قرآن و اهل بیت نسبت به سازندگی فرزندان جامعه تلاش فراگیری داشته باشند.

عبدالهی رسالت خطیر ائمه جماعات در هدایت نسل جوان و نوجوان را یادآور شد و بیان داشت: حفظ این سرمایه‌های عظیم از فتنه‌های اعتقادی و اخلاقی بزرگترین دستاورد حرکتی و انقلابی ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امروز جهان استکبار و دشمنان قسم خورده این نظام سعی در گمراهی نسل جوان از صراط مستقیم دارند و با سرمایه‌گذاری هنگفت می‌کوشند تا نسل آینده را به انحرافات مختلف آلوده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان کوثر در پایان سخنان خود تنها راه مقابله با این رستاخیز عظیم را برنامه‌ریزی دقیق با هدف جذب جوانان به مساجد و مراکز مذهبی اعلام کرد و اظهار داشت: انتظار می‌رود با جذب جوانان به مساجد زمینه گرایش هرچه بیشتر آنها به امور دینی فراهم آید.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول