اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

اجرای 1300 برنامه فرهنگی در گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از اجرای یک‌هزار و 300 برنامه فرهنگی در هفته دولت جاری در این استان خبر داد.

اجرای 1300 برنامه فرهنگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی امروز در سخنرانی بین‌ صلاتین در نماز جمعه این شهر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای ارائه دستاوردهای دولتمردان به مردم است.

وی نقاط قوت دولت دهم را بسیار خواند و افزود: سیاست‌های خارجی، ساده‌زیستی، دوری از تجمل‌گرایی و استکبارستیزی از نقاط قوت دولت نهم و دهم است.

سعادتی با تاکید بر استفاده از توان تولید داخلی و پرهیز از استفاده از کالای خارجی، عنوان کرد: تعداد یک‌هزار و 290 پروژه در هفته دولت در گیلان افتتاح می‌شود.

این مسئول از اجرای یک‌هزار و 300 برنامه فرهنگی در هفته دولت جاری در گیلان خبر داد و اضافه کرد: بیش از 50 گروه پزشکی در هفته دولت جاری به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

استاندار گیلان به برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در هفته دولت جاری اشاره کرد و گفت: 38 پروژه مهر ماندگار به ارزش 17 هزار میلیارد تومان تا پایان دولت دهم در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بهره‌مندی روستائیان گیلان از گاز را 36 درصد عنوان کرد و یادآور شد: تولید محصولات باغی و زراعی استان به 2 میلیون و 30 هزار تن رسیده است.

سعادتی با اشاره به رشد 35 درصدی بزرگراه‌های گیلان، عنوان کرد: یک‌هزار و 730 هکتار زمین در اختیار شهرک‌های صنعتی قرار گرفته است.

استاندار گیلان ساماندهی اقتصاد مقاومتی در ایجاد  اشتغال را تاثیرگذار خواند و اضافه کرد: دستاوردهای بزرگ علمی، اقتصادی و... دولت نهم و دهم با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی به 836 مصوبه سفرهای هیئت دولت به گیلان اشاره کرد و افزود: 529 پروژه روستایی در هفته دولت جاری با اعتبار 200 میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود.

سعادتی مدرسه‌سازی، گازرسانی، آبرسانی و... را از جمله طرح‌های افتتاحی در هفته دولت جاری در گیلان برشمرد و تصریح کرد: فاز یک بندر آستارا آماده بهره‌برداری شده است.

استاندار گیلان از همایش تجلیل از کارمندان نمونه در هشتم شهریور جاری خبر داد و گفت: 50 پروژه تقاطع غیرهمسطح در گیلان در حال انجام است.

این مسئول حدود 100 پروژه افتتاحی در هفته دولت جاری را مربوط به شهرداری‌ها دانست و بیان کرد: پروژه‌های مذکور با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول