اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه رمضان

50 برنامه فرهنگی در دانشگاه آزاد گچساران در حال اجراست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: افزون بر 50 برنامه فرهنگی و مذهبی به مناسبت ماه رمضان در این واحد دانشگاهی در حال اجرا است.

50 برنامه فرهنگی در دانشگاه آزاد گچساران در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید یعقوب زراعت‌کیش ظهر امروز در جلسه هماهنگی با مسئولان و کارشناسان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به برنامه‌ریزی این واحد دانشگاهی برای اجرای برنامه‌‌‌های فرهنگی اظهار کرد: مباحث ارزشی، ولایت‌محوری و استکبارستیزی در رأس برنامه‌های فرهنگی قرار دارد.

وی بیان داشت: برنامه‌های متنوع فرهنگی در ماه مبارک رمضان با محوریت اقامه نماز، قرآن و عترت در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با تشریح برنامه‌های این واحد دانشگاهی در ماه مبارک رمضان، بر همکاری و تلاش برای اجرای مطلوب این برنامه‌ها تأکید کرد.

زراعت‌کیش ابراز داشت: افزون بر 50 برنامه فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان به شکل روزانه در ساختمان نمازخانه‌های اداری و خوابگاه‌های دانشجویی برای کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان این واحد دانشگاهی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان دینی در اجرای برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران یادآور شد: تدوین و ارائه این برنامه‌ها تأثیر مطلوبی در روند تحقق اهداف آموزشی و پرورشی دانشجویان و کارکنان دارد.

برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری

زراعت‌کیش عنوان داشت: تفسیر سوره‌های قرآن کریم به شکل روزانه برای کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان از جمله برنامه‌های اولویت‌داری بوده که در طول این ماه در حال برگزاری است.

وی افزود: در پایان تفسیر سوره‌های قرآن، با برگزاری آزمون کتبی، نفرات برتر انتخاب و مورد تشویق قرار می‌گیرند.

زراعت‌کیش برگزاری جلسات گفتمان مذهبی با عناوین " نماز در شیعه و سنی" و " قرآن، قدر و رمضان " را از دیگر برنامه‌های فرهنگی عنوان و تصریح کرد: این گفتمان‌ها در چندین جلسه از سوی کارشناسان مذهبی برگزار شده و در این جلسات به سؤالات عقیدتی طرح‌شده از سوی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی پاسخ داده می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه نماز جماعت بیان داشت: نمازهای جماعت در ساختمان‌های اداری و خوابگاه‌های دانشجویی برگزار و با بیان احکام در بین نمازها و طرح سؤال به برندگان جوایزی اهدا می‌شود.

زراعت‌کیش با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برنامه‌ریزی شده است، از برگزاری این محافل در نیمه ماه رمضان خبر داد.

وی برگزاری دو جشن بزرگ به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی عنوان کرد.

زراعت‌کیش یادآور شد: دانشگاه آزاد گچساران نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی دارد و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی را به مناسبت‌های مختلف در طول سال تدوین و اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول