اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس:

عدم اختصاص اعتبارات برنامه‌های فرهنگی را با مشکل مواجه کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس گفت: عدم اختصاص به موقع اعتبارات برنامه‌های فرهنگی را با مشکل مواجه کرده است.

عدم اختصاص اعتبارات برنامه‌های فرهنگی را با مشکل مواجه کرده است

حجت‌الاسلام محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: مبلغان دینی نقش موثری در تبلیغ و ترویج دین در سطح جامعه و همچنین تعمیق باورهای دینی دارند.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال 54 مبلغ دینی به مناطق شهری و روستایی سطح شهرستان فردوس اعزام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس با اشاره به نقش مؤثر روحانیت در جذب جوانان و نوجوانان به سوی محافل دینی افزود: مبلغان باید با بهره‌‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغی نسبت به بالا بردن سطح آگاهی‌های دینی مردم همت کنند.

مرادی برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، بیان احکام و مسائل شرعی، پاسخگویی به شبهات دینی و عقیدتی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی را از جمله برنامه‌های روحانیان شهرستان فردوس در طول ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

*برگزاری 100 جلسه قرآنی در فردوس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس همچنین از برگزاری 100 جلسه قرآنی در طول ماه مبارک در این شهرستان خبر داد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان هر روزه به همراه امام‌جمعه شهرستان فردوس از جلسات قرآنی سطح شهرستان بازدید می‌شود.

مرادی افزود: آموزش روان‌خوانی و صحت قرائت نماز برای 95 نفر، تربیت 200 نفر حافظ جزء سی‌ام قرآن، برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی تجوید قران کریم با هدف شناسایی نیروهای مستعد از جمله برنامه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس است که با همکاری موسسه قرآنی نورالثقلین این شهرستان اجرا می‌شود.

وی عدم اختصاص به موقع اعتبارات را مهم‌ترین مشکل در اجرای برنامه‌های فرهنگی دانست و تصریح کرد: مسئولان فرهنگی در سطح کلان و به ویژه در سطح استان باید تدابیری بیاندیشند که با اختصاص به موقع اعتبارات فرهنگی زمینه را برای اجرای طرح‌های فرهنگی زمان‌بند فراهم کنند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول