اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

فرمایشات رهبری ترسیم کننده خط مشی جنبش غیر متعهدها بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت گفت: فرمایشات روشنگرانه رهبری در اجلاس مثل همیشه ترسیم کننده خط مشی جنبش غیر متعهدها بود و بازتاب جهانی داشت.

فرمایشات رهبری ترسیم کننده خط مشی جنبش غیر متعهدها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید صالح یاسینی ظهر امروز در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان قیامدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: نعمت‌های دنیوی و اخروی با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند و خاصیت نعمات اخروی این است که فناناپذیر بوده و دچار کمبود و نقصان نیستند.

یاسینی افزود: خداوند در سرای باقی نعمت‌های فناناپذیری را به مؤمنین واقعی خود هدیه می‌کند که انسان هیچ‌گاه نمونه و ذره‌ای از آن را در این دنیا مشاهده نکرده است.

امام جمعه شهرستان قیامدشت بیان کرد: مهم‌ترین مانور سیاسی ایران در سطح بین‌المللی با حضور بیش از 120 کشور عضو سازمان ملل در اجلاس عدم تعهد نمایان شد.

وی ادامه داد: با وجود بوق تبلیغاتی استکبار جهانی برای عدم برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران و تهدیدات علیه رئیس سازمان ملل این اجلاس در سطح کمی و کیفی بالا برگزار شد.

یاسینی اضافه کرد: اجلاس بزرگ سران جنبش عدم تعهد در کشور ما انجام شده که توجه دنیا را به خود جلب کرده و همه دنیا به عظمت و موقعیت تاثیرگذار ایران، اعتراف کردند.

خطیب جمعه قیامدشت تصریح کرد: کشورهای استعمارگر به منابع، سرمایه‌ها و ذخایر کشورها چشم دوخته‌اند و امروز تنها جمهوری اسلامی ایران است که حرف‌های سازنده در دنیا دارد.

وی ادامه داد: همان‌طور که امام (ره) فرمودند تا زمانی که زورگوهایی مانند آمریکا باشند، صلح در دنیا وجود نخواهد داشت و یکی از اهداف این اجلاس، منزوی کردن قلدرهاست. حضور بیش از یک‌صد نفر از مقامات سیاسی کشورهای مختلف جهان در ایران، پیام‌های مختلفی دارد و این حضور باشکوه بود.

یاسینی خاطرنشان کرد: به واقع اگر ایران مهم نبود، این کشورها با وجود انواع فشارهای آمریکا و صهیونیست‌ها در این اجلاس حضور پیدا نمی‌کردند.

امام جمعه شهرستان قیامدشت در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تهدید سران و شخصیت‌های برجسته سیاسی دنیا در حضور نیافتن در اجلاس تهران از سوی آمریکا و اسرائیل موثر واقع نشد و در فضای برگزاری اجلاس تهران شاهد آن بودیم که دبیرکل سازمان ملل متحد و برخی دیگر از سران با وجود همه تهدیدها در این اجلاس حاضر شدند.

وی در ادامه به تهدیدهای سران کشورها برای حضور نیافتن در اجلاس جنبش عدم تعهد تهران اشاره کرد و افزود: در این ارتباط آمریکا از شش ماه گذشته و با رسانه‌های جمعی خود این گونه عنوان می‌کرد که هیچ‌کدام از سران کشورها در اجلاس تهران حاضر نمی‌شوند، همچنین آنان با لابی‌های سیاسی قصد جلوگیری از برگزاری این اجلاس را در تهران داشتند.

یاسینی همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در افتتاحیه این اجلاس اشاره کرد و یادآور شد: فرمایشات روشنگرانه مقام معظم رهبری در اجلاس مثل همیشه ترسیم کننده و بازتاب جهانی داشت.

امام جمعه شهرستان قیامدشت تاکید کرد: خود آمریکایی‌ها هم اعتراف کرده‌اند که از ایران شکست خورده‌اند ولی به روی خودشان نمی‌آورند، در روزنامه‌های محلی آمریکا آمده است که اوباما نه تنها محبوب نیست، بلکه دیگر کسی از او نمی‌ترسد، نمونه آن حضور دبیرکل سازمان ملل در اجلاس تهران بود.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور مرسی رئیس‌ جمهور مصر در ایران از اهمیت خاصی برخوردار است و سخنان او در اجلاس تمام معادلات استکبار را بر هم زد. 

یاسینی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری جهت‌گیری این جنبش را به صورت واضح بیان داشت و با این بیانات از این جمع حمایت کردند.

یاسینی اذعان داشت: فریادهای بیداری اسلامی نشان‌دهنده چرخش و یک پیچ تاریخی و برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و ما امیدواریم با جایگاهی که داریم جامعه را به یک صلح جهانی هدایت کنیم.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول