اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

ظرفیت اقتصادی اجلاس غیرمتعهدها در آینده نزدیک شکوفا می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای نشست سران اجلاس غیرمتعهدها تحولات گسترده اقتصادی در کشورهای عضو این جنبش است که در آینده نزدیک شکوفا می‌شود.

ظرفیت اقتصادی اجلاس غیرمتعهدها در آینده نزدیک شکوفا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارنده گناه در انسان حفظ تقوا و رعایت آن در تمامی شئونات زندگی است.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال در جامعه به عنوان یک فعالیت شایسته و خداپسندانه مطرح است و در این زمینه باید از سرمایه‌های خرد و کلان بهره‌مند شد.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اهمیت به کارگیری سرمایه‌های شخصی در حوزه تولید افزود: برخی افراد تنها با سرمایه‌گذاری در بانک‌ها زمینه کسب ثواب را از خود سلب می‌کنند و شایسته است فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از سرمایه شخصی در حوزه اشتغال مهیا صورت پذیرد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با تشریح اهمیت نهادینه‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در امور مختلف جامعه یادآور شد: شهرستان شهرضا به عنوان یکی از مرکزی‌ترین شهرهای کشور مطرح و در مسیر اصلی ترانزیت کشور قرار گرفته است، بنابراین کم‌ترین ناهنجاری اخلاقی در این شهر نباید مشاهده شود.

یعقوبی با اشاره به دستاوردهای بین‌المللی اجلاس غیر متعهدها افزود: برگزاری این نشست در مقطعی که همه کشورهای غربی از انزوای سیاسی ایران در جهان صحبت می‌کنند، بسیاری از مسائل را آشکار کرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اجلاس غیر متعهدها بیان داشت: ایشان در سخنان خود با اشاره به فطرت یکسان تمامی بندگان خداوند فرمودند"اطاق فرمان جهان نباید با دیکتاتوری چند کشور متخاصم در جهان اداره شود".

خطیب جمعه شهرضا افزود: امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی به عنوان بزرگ‌ترین دغدغه مردم مطرح است و همگان باید برای حل این مشکل تلاش کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول