اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه ریگان:

شکست خط تحریم دستاورد اجلاس غیر متعهدهاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ریگان گفت: شکست خط تحریم یکی از دستاوردهای اجلاس غیر متعهدها در ایران بود و امریکا شکستی دیگر را متحمل شد.

شکست خط تحریم دستاورد اجلاس غیر متعهدهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام محمد شهرآبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای قدردانی از خدمات دولت به ویژه دولت‌مردان تلاشگر ریگان بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دولت‌مردان افزود: با توجه به اینکه به پایان دولت دهم نزدیک می‌شویم این دولت با حرارتی که در گذشته داشته باید تلاش کند و حرکتش پرشتاب باشد.

شهرآبادی بیان داشت: نقاط قوت این دولت به ویژه خدمتگزاری در مناطق محروم، پیشرفت‌های علمی و فناوری در سطوح عالی بر نقاط ضعفش ترجیح دارد.

امام جمعه موقت ریگان به برگزاری جنبش غیر متعهدها در تهران اشاره کرد و ابراز داشت: آمارها بیانگر این است که در بین 16 اجلاس برگزار شده این اجلاس در بالاترین سطوح قرار دارد.

شهرآبادی به دستاوردهای این اجلاس اشاره کرد و افزود: یکی از این دستاوردها ایجاد فضایی مناسب برای معرفی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کشورهای دنبال حقیقت است.

وی عنوان کرد: در این اجلاس بیش از 2 هزار خبرنگار از بیش از 125 کشور جهان جمع شده‌اند تا این رویداد مهم را بازگو کنند، اما رسانه‌های غربی در حال سمپاشی هستند و این خبرنگاران با بازگو کردن وقایع این اجلاس تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده‌اند.

شهرآبادی خاطرنشان کرد: عزت، افتخار، قدرت و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران توسط خبرنگاران حاضر در اجلاس غیر متعهدها به جهانیان انعکاس داده می‌شود.

امام جمعه موقت ریگان افزود: یکی دیگر از دستاوردهای این اجلاس در ایران شکست خط تحریم بود و امریکا شکستی دیگر را متحمل شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول