اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ورامین:

برگزاری اجلاس نم در تهران سند افتخاری برای ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین گفت: برگزاری اجلاس نم در کشور ما سند افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران است و فرصت سه ساله ریاست جمهوری اسلامی ایران بر این اجلاس فرصت خوبی برای فعال‌تر شدن دیپلماسی ما در جامعه جهانی است.

برگزاری اجلاس نم در تهران سند افتخاری برای ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری امروز میهمان مردم شریف بخش قرچک و سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک بود.

منصوری گفت: هفته دولت در هر کشور به مناسبتی خاص و یا گرامیداشت خدمت خاصی که دولت انجام داده است، برگزار می‌شود اما در کشور ما این گرامیداشت رنگ و بویی دیگر دارد.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: در کشور ما همان طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند هفته دولت هفته‌ای است که به نام شهیدان رجایی و باهنر مزین شده و این بدان معناست که راه شهدا ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.

وی در ارتباط با خصلت‌های اخلاقی شهید رجایی افزود: شهید رجایی در ولایت‌مداری انسانی کاملا مؤدب و مظهر حقیقی ولایت‌مداری در زمان خودش بوده است.

منصوری ادامه داد: هر چه جامعه اسلامی ضربه خورده از نفاق بوده و تمام ضربه‌هایی که امروز دشمن به ما وارد می‌سازد نیز از همین جنس و از جنس نفاق است. شهیدان رجایی و باهنر را هم همین نفاق و همین منافقانی که با چهره موجه وارد شده بودند از ما گرفتند.

فرماندار شهرستان ورامین با بیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای بیان خدمات دولت است، بیان کرد: در حوزه دیپلماسی کشور ما رشد بی‌نظیری داشته است. امروز مشاهده می‌کنید بزرگ‌ترین اجلاس در سطح کشورهای دنیا بعد از اجلاس سازمان ملل و با حضور بیش از 120 کشور دنیا در جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده و این نشان قدرت بالای دیپلماسی و محبوبیت کشور ما در سطح کشورهای دنیا است.

وی تصریح کرد: در هر کشوری که معاونان رئیس جمهور و یا وزیر امور خارجه برای دعوت از مسئولان آن کشور می‌رفتند بعد از آنها کلینتون و یا مسئولان آمریکایی می‌رفتند تا آن کشورها را از حضور در اجلاس تهران منصرف سازند اما می‌بینیم که به فضل خدا همه نقشه‌های آنان نقش بر آب شد و اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در کشور ما با چه شکوهی در حال برگزاری است.

منصوری افزود: سخنرانی باشکوه مقام معظم رهبری در آغاز این اجلاس و مواضعی که ایشان در مقابل امپریالیسم و استکبار جهانی داشتند با استقبال و تشویق حضار و سران کشورهای حاضر در اجلاس مواجه شد.

فرماندار شهرستان ورامین بیان کرد: برگزاری این اجلاس در کشور ما سند افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و فرصت سه ساله ریاست جمهوری اسلامی ایران بر این اجلاس فرصت خوبی برای فعال‌تر شدن دیپلماسی ما در فضای جامعه جهانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت از سوی مسئولان و نقد مردم از دولت است، اظهار داشت: در این هفته مسئولان باید خدمات ارائه شده را به گوش مردم برسانند و مردم نیز نقد سازنده خود را بیان کنند تا نواقص مرتفع و راه خدمت‌رسانی هموار شود. حدود یک سال از عمر دولت باقی است و ما سعی داریم با تمام توان به مردم شریف شهرستان خدمت‌رسانی خود را انجام دهیم تا نواقص موجود را مرتفع کنیم.

منصوری تاکید کرد: در جلسه اخیر مسئولان با مقام معظم رهبری، ایشان فرمودند این دولت به پرکاری مشهور است و باید تا آخر بر این نحوه خدمت‌رسانی ادامه دهد. ما هم با استفاده از تمام توان و ظرفیتمان در راه خدمات‌ر‌سانی به مردم خوب و شریف شهرستان تا آخر ادامه خواهیم داد.

فرماندار شهرستان ورامین در ارتباط با اقدامات انجام شده برای مردم بخش قرچک ابراز داشت: در این چند سال در بخش قرچک اتفاقات خوبی افتاده است، جاده اصلی ورامین - شهرری که مسیر اصلی تردد مردم قرچک نیز است، بهسازی شده و به فضل خدا امروز به اتوبانی استاندارد تبدیل شده است. 

وی در ارتباط با راه‌اندازی متروی ورامین اظهار داشت: متروی قرچک، ورامین، پیشوا که به تهران منتهی می‌شود به فضل خدا و با پیگیری مسئولان به نتایج خوبی رسیده، مصوبه‌ای از دولت گرفته شد که طی آن دولت کار را به صورت کامل از راه آهن گرفته و به مترو سپرد و حریم فعلی راه آهن از تهران تا پیشوا در اختیار شرکت مترو قرار دارد که این مشکلات بسیاری را از سر راه احداث مترو برداشته است.

منصوری در این باره افزود: چندین جلسه با مدیرعامل شرکت مترو، استاندار و شهردار تهران انجام شده و شرکت مترو متعهد شده تا پایان سال 92 مترو را تحویل دهد. اما نظر ما این است که تا پایان دولت انجام شود و به اتمام برسد به همین خاطر نهایت تلاش ما این است که تا پایان دولت پروژه احداث متروی شهرستان انجام شود.

فرماندار شهرستان ورامین پیرامون راه‌اندازی بیمارستان قرچک اضافه کرد: پروژه احداث بیمارستان قرچک در ردیف اعتبارات ملی و با بودجه‌ای بیش از 2 میلیارد تومان برای سال 91 قرار گرفته و تجهیز کارگاه این پروژه نیز انجام شده است.

وی افزود: روند کار به این صورت است که اگر بخواهد عملیات اجرایی یک بیمارستان صورت پذیرد، حدود سه سال زمان می‌برد که این سه سال سپری شده و اقدامات لازم یکی پس از دیگری به انجام رسیده که به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

منصوری در ارتباط با اجرای بهسازی مسیر اصلی قرچک ورامین تصریح کرد: پس از چندین سال که مرد‌م قرچک و همچنین مردم ورامین برای تردد بین این دو شهر با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودند، با پیگیری مسئولان این مسیر نیز بهسازی شده است.

فرماندار شهرستان ورامین با بیان اینکه در حوزه مسکن مهر خدمات خوبی در بخش قرچک انجام شده، یادآور شد: در حوزه مسکن مهر 14 هزار وام مسکن در بخش قرچک و به مردم شریف قرچک واگذار شده که نشان از توجه دولت به بخش قرچک است.

منصوری در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آبرسانی به بخش قرچک گفت: در حوزه آبرسانی به بخش قرچک تصفیه‌خانه سد ماملو در حال راه‌اندازی و آغاز به کار است. برای این تصفیه‌خانه بیش از 300 میلیارد تومان هزینه شده که امیدواریم تا پایان دولت کار احداث این تصفیه‌خانه نیز به اتمام برسد.

فرماندار شهرستان ورامین پیرامون اقدامات شهرداری و شورای شهر قرچک خاطرنشان کرد: به فضل خدا در حوزه شهرداری و شورای شهر قرچک اقدامات خوبی انجام شده و زحمات قابل توجهی صورت پذیرفته که نشانه این خدمات تغییر ظاهر شهر قرچک است که به عنوان نمونه تا امروز بیش از 50 پارک محله در قرچک احداث شده و ان‌شاءالله تا پایان سال جاری بیش از 30 پارک محله دیگر نیز احداث خواهد شد.

وی افزود: پارک جنگلی قرچک نیز به برکت حضور پیکر پاک شهدا به مکانی مذهبی و قطبی برای فعالیت‌های مذهبی قرچک تبدیل شده و زحمات شهرداری قرچک نیز در ساخت مقبره شهدا خدمات بسیار خوبی بوده است.

منصوری در ارتباط با احداث کمربندی جنوبی قرچک گفت: تا امروز بیش از 2 میلیارد تومان برای احداث کمربندی جنوبی قرچک هزینه شده و پیگیر احداث و بهره‌‌برداری از این کمربندی هستیم.

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به احداث بیمارستان خصوصی حیان طب بیان کرد: متاسفانه چند مدتی روند احداث بیمارستان خصوصی حیان طب با مشکلاتی روبه‌رو بود که به همت بخشدار و شهردار قرچک روند اجرایی این پروژه نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به بازدید از تمامی روستاهای واجد شرایط بخش قرچک افزود: به فضل خدا از همه روستاهای واجد شرایط بخش قرچک با حضور مسئولان شهرستان از نزدیک بازدید به عمل آمده و در همه این روستاها خدماتی ارائه شده است.

منصوری با بیان اینکه با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان هستیم، گفت: در مسیر خدمت‌رسانی به هیچ کس باج نداده‌ایم و نسبت ما با همه، نسبت کار است.

فرماندار شهرستان ورامین ادامه داد: موضوع وحدت و هماهنگی بین مسئولان تأکید مقام معظم رهبری بوده است که نصب‌العین و بر روی چشم ما است که این وحدت، وحدت روی اصول است اگر کسی از این اصول خارج شود ترکمانچای سیاسی می‌شود که ما نمی‌پذیریم.

وی اظهار داشت: ما اجازه نمی‌دهیم کسی در حوزه اجرا وارد شود و دخالت کند. ما روی اصول ایستاده‌ایم و اگر جایی لازم باشد، هزینه‌اش را هم می‌پردازیم.

منصوری اضافه کرد: زیاد هستند عده‌ای که امروز از ما تعریف می‌کنند و فردا در جایگاه نقد وارد می‌شوند، ما نه به تعریف و نه به چیز دیگری دلبستگی داریم، ما اصولی داریم و تا لحظه‌ای که در کسوت خدمت به مردم هستیم، روی این اصول ایستاده‌ایم.

فرماندار شهرستان ورامین در پایان سخنان خود از امام جمعه و مردم محترم قرچک بابت فراهم کردن زمینه‌های خدمت برای مسئولان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول