اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

اجلاس تهران سرآغاز مدیریت عادلانه جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: اجلاس تهران سر‌آغاز مدیریت عادلانه جهانی است چراکه بشریت از ناعدالتی مدیریت فعلی رنج می‌برد.

اجلاس تهران سرآغاز مدیریت عادلانه جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران دشمنان این انقلاب را مایوس کرده و دل دوستداران این نظام را نیز امیدوار کرده است.

وی به حضور سران بیش از 120 کشور دنیا و حضور 2 هزار خبرنگار در اجلاس سران عدم تعهد در تهران اشاره کرد و یادآور شد: همه دنیا به ظرفیت بالای ایران اسلامی در تمام حوزه‌ها و بیش از همه به ضریب امنیت بالا در این کشور اطمینان حاصل کرده و دوستان و دشمنان به آن معترف هستند.

امام جمعه شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: هر چند غول رسانه‌ای غرب سعی می‌کند با حربه‌های نادرست تشویش اذهان عمومی کرده و دولت‌ها و ملت‌ها را علیه یکدیگر به تحریک و جنگ و جدل وادار کند اما حقیقت اجلاس تهران حقیقتی آشکار در بیان واقعیت‌ها و به ثمر نشستن اهداف حقیقی بشریت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رشتبری برگزاری اجلاس تهران را فرصتی مناسب در ارائه توانمندی‌ها و نشان دادن تولیدات فناوری‌های جدید و تکنولوژی‌های نو اعلام کرد و گفت: مردم دنیا به حقانیت این ملت پی برده و با واقعیت‌های موجود شناخت و آشنایی بیشتری پیدا کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اجلاس تهران خط پایانی بر تمام هجمه‌‌های استکبار علیه انقلاب بود که سرفصل جدیدی نیز در مسیر اهداف آرمانی انقلاب گشوده شده است.

امام جمعه شهرستان خلخال بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی احساس می‌کنند با تحریم‌های اقتصادی می‌توانند این ملت را به تسلیم وادار کنند در حالی که نتیجه تمام تحریم‌ها به ظرفیت‌سنجی و توانمند شدن ایران منجر شده است.

رشتبری یاد و خاطره شهید قدوسی را که به دست منافقان در سال 60 به شهادت رسید گرامی داشت و از دلاوری رئیسعلی دلواری در مقابله با انگلیس خبیث به نیکی یاد کرد.

وی همچنین 17 شوال نبرد حضرت علی(ع) با پهلوان عرب در جنگ خندق را یادآور شد و افزود: این روز به نام روز پهلوان نامگذاری شده است.

امام جمعه شهرستان خلخال به دیدار دولتمردان دهم با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: توصیه‌های مقام معظم رهبری در تداوم پر‌کاری و صیانت از گفتمان انقلاب اسلامی وظیفه خطیر دولت خدمتگزار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رشتبری در پایان خطبه‌های نماز جمعه شهر خلخال اظهار داشت: دولت در سال پایانی خدمات خود باید به وعده‌های داده شده عمل کند و اجازه ندهد حق و حقیقت زیر پا گذاشته شده یا در اراده خدمت به مردم خللی به وجود آید.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول