اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران در مجلس:

بافت‌های فرسوده شادابی گچسارانی‌ها را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: بافت فرسوده معضلی بزرگ در گچساران به شمار می‌رود که نشاط و شادابی مردم این شهرستان را تهدید می‌کند.

بافت‌های فرسوده شادابی گچسارانی‌ها را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا تاجگردون عصر سه‌شنبه در کارگروه ساماندهی بافت فرسوده این شهرستان که با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راه و شهرسازی و برخی مسئولان استانی و محلی متولی ساماندهی بافت فرسوده برگزار شد، اظهار کرد: وجود بافت فرسوده شهری یکی از مهم‌ترین معضلات شهری گچساران بوده که بازسازی این بافت از ضرورت‌های مهم و لازم است.

وی با اشاره به وجود افزون بر 164 هکتار بافت فرسوده در گچساران گفت: عرصه قابل توجهی از مساحت این شهر را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که برنامه‌ریزی برای ساماندهی این بافت در دستور کار قرار گرفته است.

* بافت فرسوده چهره گچساران را نامناسب کرده است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون بودجه این مجلس بیان کرد: جایگزین کردن بافت بهبود یافته به جای بافت فرسوده یکی از اقدامات و برنامه‌های خوب و در دست اجرای دولت است.

تاجگردون با بیان اینکه برنامه جامعی برای احیای بافت فرسوده در دست اقدام است، افزود: دولت با طراحی و اجرای این برنامه گام مؤثر و مفیدی در راستای ساماندهی و احیای بافت فرسوده برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری دوگنبدان در راستای خدمات‌رسانی به مناطق دارای بافت فرسوده اقدامات مطلوبی داشته است اما وجود این بافت، چهره شهر را زشت کرده و سبب شده خدمات شهرداری آنگونه که باید دیده نشود.

تاجگردون بیان کرد: تنها راه ارائه خدمات مطلوب به ساکنان بافت فرسوده جابه‌جایی این بافت و جایگزین کردن فضاهای تفریحی و رفاهی مناسب و لازم در این مناطق است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هماهنگی دستگاه‌های متولی ساماندهی بافت فرسوده را در راستای موفقیت در این طرح بسیار مهم و ضروری ارزیابی کرد.

تاجگردون گفت: تأمین اعتبار لازم برای اجرای پروژه‌های عمرانی و رفاهی در محدوده بافت فرسوده از دیگر اولویت‌های لازم در این زمینه است.

وی تصریح کرد: ایجاد انگیزه و فرهنگ‌سازی برای مشارکت مردم در ساماندهی بافت فرسوده از نکات مهم و قابل توجه است.

تاجگردون عملیاتی کردن و اجرای پروژه‌ها به نحو مطلوب را عاملی تشویق‌کننده برای مشارکت مردم دانست و از مسئولان اجرایی خواست تا پروژه‌های خدماتی و رفاهی این بافت را در کوتاه‌ترین زمان اجرایی کنند.

وی یادآور شد: اگر پروژه‌های طراحی‌شده برای بافت فرسوده اجرایی و عملیاتی شود اعتماد مردم برای مشارکت در این طرح جلب می‌شود و این کار سبب تسریع در بازسازی بافت فرسوده خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول