اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

مجلس برای جذب اعتبارات بافت‌های فرسوده آماده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس با اعلام آمادگی کمیسیون عمران مجلس نهم برای جذب اعتبارات بافت‌های فرسوده اذعان داشت: ترمیم بافت‌های فرسوده شهری قائمشهر نیازمند اعتبارات ملی، جهانی و بین‌المللی است.

مجلس برای جذب اعتبارات بافت‌های فرسوده آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، کمال علی‌پور بعدازظهر امروز در آیین افتتاح پارک و چمن مصنوعی شهیدان ابراهیمی در قائمشهر توجه به اوقات فراغت شهروندان را یکی از وظایف اساسی مدیریت شهری اعلام کرد و افزود: با احداث سرامحله‌ها و فرهنگ‌سراها علاوه بر درآمدزایی بیشتر و پر شدن اوقات فراغت شهروندان شخصیت فرهنگی نیز به شهر داده می‌شود.

وی با انتقاد از کمبود فضاهای فرهنگی و پارک‌های فرامنطقه‌ای در قائمشهر و استان مازندران بر لزوم احداث اینگونه پارک‌ها تاکید کرد و با یادآوری وجود 114 آیتم درآمدزایی شهری افزود: در شهرهای مازندران تنها به پنج آیتم توجه شده است که در صورت مراجعه به گزینه‌های بیشتر درآمد بسیاری به شهرداری‌ها تعلق می‌گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس  اظهار امیدواری کرد: در صورت بکارگیری آیتم‌های موجود، درآمد شهرداری قائمشهر از 30 میلیارد تومان در سال به 100 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

علی‌پور همچنین خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز در کشورهای اروپایی 25 متر است ولی در قائمشهر این سرانه برای هر فرد دو متر است که این فاصله زیاد باید برطرف شود.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی کمیسیون عمران مجلس نهم برای جذب اعتبارات بافت‌های فرسوده اذعان داشت: ترمیم بافت‌های فرسوده شهری قائمشهر نیازمند اعتبارات ملی، جهانی و بین‌المللی است.

وی در ادامه از خدمات عمرانی اخیر شهردار و شورای اسلامی شهر قائمشهر تقدیر و تاکید کرد: شهردار قائمشهر تلاش زیادی برای رفع محرومیت‌ها انجام داد. وی باید تلاش کند تا در حیطه مدیریت شهری به جایگاهی برسد که مردم هر روز بیشتر از دیروز شاهد تحولات بیشتر در شهر باشند.

علی‌پور در پایان با تاکید بر مردم محوری کردن خدمات شهری با اشاره به احداث پاتوق محله‌های دو تا سه کیلومتری در کلان شهرها و الگوبرداری برخی شهرهای کشور تصریح کرد: این عملیات در قائمشهر نیز قابل اجراست به طوری که با اجرای این الگوها مردم خود در نگهداری و پیشرفت منطقه خود پیشقدم و همکار خواهند شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول