اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان مازندان:

36 شهر مازندران 4700 هکتار بافت فرسوده دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان مازندران گفت: 36 شهر مازندران بیش از 4 هزار و 700 هکتار بافت فرسوده دارد.

36 شهر مازندران 4700 هکتار بافت فرسوده دارد

مهدی حدادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری میزان تسهیلات پرداختی در بافت‌های فرسوده شهری را بیش از 2 هزار 200 میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: فعالیت  شرکت عمران و مسکن سازان مازندران از سال 1384 آغاز و تاکنون بیش از 12 هزار و 300 واحد از طریق این شرکت برای دریافت تسهیلات ویژه بافت فرسوده به بانک‌های عامل معرفی شده و بیش از2 هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

وی پروژه‌های بافت فرسوده  مازندران را پروژه‌های عمرانی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده شهری کاری سخت و طاقت فرسا است که نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی است.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان مازندران آموزش مدیران شهری و تشویق مردم به مشارکت در امر نوسازی واحدهای مسکونی خود در بافت فرسوده را مهم دانست و اضافه کرد: شرکت عمران و مسکن سازان استان در سال گذشته هفت دوره آموزش مدیران شهری و 200 دوره آموزش ساکنان و در محلات بافت‌های فرسوده شهری برگزار کرد.

حدادیان موضوع نشست‌های محله‌ای بافت‌های فرسوده را آگاه سازی مردم برای اجرای پروژه‌های در دست شرکت عمران و مسکن سازان استان عنوان کرد و متذکر شد: در این نشست‌ها  مشکلات موجود در نوسازی بافت‌های فرسوده به اطلاع مردم می‌رسد و برای رفع مشکل آنها اقدام می‌شود.

وی بافت فرسوده استان را بیش از 4 هزار و 700 هکتار اعلام کرد و اذعان داشت: با نوسازی آنها مردم را از خطرات و آسیب‌های احتمالی آینده نجات دهیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول