اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نوسازی بافت‌های فرسوده خراسان‌رضوی خبر داد

پرداخت تسهیلات نوسازی به 3 هزار واحد مسکونی بافت فرسوده در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نوسازی بافت‌های فرسوده اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از پرداخت تسهیلات مسکن مهر به 3 هزار و 122 واحد در بافت‌های فرسوده استان خبر داد.

پرداخت تسهیلات نوسازی به 3 هزار واحد مسکونی بافت فرسوده در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی، منیژه موسی‌نژاد اظهار کرد: تسهیلات احداث مسکن از محل تبصره 6 قانون بودجه سال‌های 84 تا 86 با عاملیت بانک مسکن و تا سقف 140 میلیون ریال به 475 واحد در 10 شهر استان از جمله این موارد بوده است.

وی با اشاره به اینکه تمام این تسهیلات با راهبری و هدایت شرکت عمران و مسکن‌سازان شرق پرداخت شده است، افزود: 665 واحد نیز از محل تسهیلات تا سقف 200 میلیون ریالی با عاملیت بانک سپه در 13 شهر استان بهره‌مند شده‌اند.

رئیس اداره نوسازی بافت‌های فرسوده اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی تعداد واحدهای برخوردار از تسهیلات 150 و 200 میلیون ریالی با عاملیت بانک مسکن را یک‌ هزار و 982 واحد و در 12 شهر استان اعلام کرد.

موسی‌نژاد گفت: در مجموع شهر مشهد با 934 واحد دارای بیشترین سهمیه تسهیلات پرداخت شده در این حوزه بوده و شهرهای سبزوار با 587 واحد، قوچان با 510 و نیشابور با 409 واحد در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول