اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان:

30 هزار پروژه مسکن در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در بخش مسکن 30 هزار و 584 پروژه در حوزه‌های مختلف مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

30 هزار پروژه مسکن در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمود محمودزاده اظهار کرد: امسال هم‌زمان با هفته دولت، این اداره کل 159 پروژه راهداری و راهسازی را با اعتباری معادل 600 میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف راهسازی و راهداری، به بهره‌برداری می‌رساند.

وی ادامه داد: همچنین این اداره کل در بخش مسکن 30 هزار و 584 پروژه را در حوزه‌های مختلف مسکن مهر با گردش سرمایه‌گذاری 10هزار میلیارد ریال، هشت طرح توسعه و عمران شهری و تعداد چهار پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رساند.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان در مورد پروژه‌های قابل افتتاح امسال گفت: پروژه‌های قابل افتتاح امسال در بخش راه، شامل، احداث بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی به طول 68 کیلومتر، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی به طول 269کیلومتر، تعمیر و تعریض 174 دستگاه پل، اجرای خط‌کشی 2 هزار و 490کیلومتر از راه‌های استان، اصلاح شیب شیروانی در جهت بخشنده نمودن راه‌ها 581کیلومتر، درزگیری راه‌های آسفالته با قیر پلیمری 400 هزار متر مکعب، تهیه و نصب گاردریل 12 هزار و 500 شاخه است.

وی درباره پروژه‌های قابل افتتاح در بخش مسکن تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل 30 هزار واحد مسکن مهر، اجرای هشت طرح توسعه عمران شهری در شهرستان‌های استان و تعداد چهار پروژه مهم عمرانی شامل، بیمارستان‌های دولت‌آباد و دهاقان و ادارات آموزش و پرورش گلپایگان و نجف‌آباد است.

محمودزاده در پایان اظهار کرد: گفتنی است اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول